Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
lotteElb schreef:Ik heb een behoorlijk werkverleden en ben buiten mijn schuld om werkloos, kan ik er wat aan doen dat mijn uurloon (schijnbaar) zo hoog is? (gewoon 70% van m´n laatst verdiende loon) Ik heb in 3 maanden al meer dan 100 serieuze sollicitatie verstuurd, dus zit echt niet niks te doen. Maar als ik nu moet gaan werken onder uitkeringsnivo vind ik dat ook wel een beetje zonde... Dan kies ik op dit moment even voor mezelf en m´n kinderen...
ik hoop maar dat je snel weer werk hebt, het lijkt me zo frustrerend om zonder te zitten!
.
Ben erg benieuwd of het wat gaat worden! Iemand nog tips voor een tweede gesprek? lisanne1989 schreef:Had hier volgens mij al gezegd dat ik vorige week donderdag een gesprek had bij een ict bedrijf in Eindhoven voor de functie als office manager, krijg ik net via de mail een uitnodiging voor een tweede gesprek voor deze weekBen erg benieuwd of het wat gaat worden! Iemand nog tips voor een tweede gesprek?
. Ik solliciteer al 3 maanden en dit is dan m'n eerste gesprek buiten het UZB om 
Fijn bedrijf, leuke mensen, NORMALE werktijden (bij andere bedrijf moest ik van 07.45 - 18.30 werken). Ik ben positief.
Alles erboven is mooi meegenomen.
Als je 23+ bent is het minimumloon ongeveer 1350 euro bruto per maand. De meest simpele banen zitten tussen die 1350 en zo'n 2000 euro per maand in. Let wel dat je in diezelfde functie dan ook geen hoger salaris kan gaan verdienen.