een jaar high school.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Denicee_x

Re: een jaar high school.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 15:43

ohjah, hoe kon ik dat vergeten!
Geluksvogel! ga je ook nog naar een van de leukste plaatsen in Tennessee!
Moet je maar eigenlijk blij zijn dat het zo is gelopen, nu zit je echt in een superleuk plaatsje en zonder dit alles had je misschien ergens anders gezeten :)

Had je eigenlijk ook een regiokeuze gedaan?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 15:45

Ik zit nog steeds in Crossville hoor, begrijp niet verkeerd :))

Ik ga alleen af en toe de weekenden naar Chattanooga :j

En vanaf hier is Knoxville en Nashville beide maar een uurtje rijden. :j

Ik had geen regiokeuze gedaan, heb wel een voorkeur opgegeven voor Californie of Florida maar het maakte me eigs niet zoveel uit. Wist niet eens waar Tennessee lag joh _O-

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 15:51

aah ok :) mijn hersens werken vandaag niet zo goed ben ik bang :=
Cleveland moet ook leuk zijn!

En California ligt nu wel een hendig eindje weg ja :')
Florida is nog wel te doen, voor een weekend/midweek weg ofzo :) 10 uur rijden ofzo?

En foei dat je niet wist waar Tennesse lag! Shame on youuuu!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 16:10

Haha tis gewoon niet iets wat ik zo zou kiezen _O-

Florida is idd goed te doen. :j wie weet of ik daar nog heen ga.

Iig New Orleans en New York bezoeken :)) dat is al top :):)

Maargoedddd wat een pokkeklus zeg, mn koffer inpakken, ik heb zeker dik 2 koffers nodig voor terugweg, pfoeh, passen en meten nu :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 16:24

Ken je dat liedje niet? Back to Tennessee. _O- _O-

:')

Nee, veel plezier bij je nieuwe gezin Melanie!! :D Dan kan je eindelijk echt van je jaar gaan genieten :j

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 16:52

Succes met je koffers pakken! :)

En wat dacht je van Miley Cyrus is er geboren, net als Megan Fox, JACK DANIELS!, Nashville is een van de bekenste muzieksteden ofzo :')

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 16:52

*i see the road now, I know just what I neeeeed to find my way back to tenneseee :)ddd *
Dat heb ik ook op de klapper staan waar alles van Highschool inzit omdat ik supergraag naar Tennessee wil _O-

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 16:54

Miley Cyrus weet ik ja, maar dat scheelt me niet zoveel :') :o
Megan fox ok, jack daniels lekker :+

Maar nee, voor mij is tennessee niet echt een nr1 pick. :+ Maar bijv in Chattanooga zou ik wel kunnen wonen waar jeff en kathryn wonen, is heel gezellig met al die mensen, en stad/winkels dichtbij enz, daar is wel leuk :j

Maar goeeeddd, bijna klaar met koffer inpakken :+

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 16:58

maar met Florida en Cali gaf je ook al eigenlijk aan dat je in een echt levende stad wou gaan, en nu ben je echt in zon boerengat gegooid :=

Blijf gewoon nog een jaartje langer, dan zorg ik dat ik in Cali of Florida ofzo wordt geplaatst & dan kunnen we wisselen :j
Maar Chattanooga is ook echt een enorm leuk plaatsje :)
Het is volgens mij een van de meest levende plaatsen in TN naast Nashville & Knoxville.

en whoehoe, heeft toch niet zo lang geduurt, ofwel?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 17:02

Denicee_x schreef:
maar met Florida en Cali gaf je ook al eigenlijk aan dat je in een echt levende stad wou gaan, en nu ben je echt in zon boerengat gegooid :=

Blijf gewoon nog een jaartje langer, dan zorg ik dat ik in Cali of Florida ofzo wordt geplaatst & dan kunnen we wisselen :j
Maar Chattanooga is ook echt een enorm leuk plaatsje :)
Het is volgens mij een van de meest levende plaatsen in TN naast Nashville & Knoxville.

en whoehoe, heeft toch niet zo lang geduurt, ofwel?

? :+ Sorry maar het is hier nog steeds ochtend :')

Haha nee ik vind het wel best hiero hoor :+

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 17:31

Jeetje Melanie, wat een verhaal! Fijn dat je nu daar weg kunt!

Tsja je weet bij uitwisselingen nooit waar je terecht komt en de kans is groot dat je idd in een gehucht terecht komt. Ik heb een jaar lang in een dorp met 2500 inwoners gewoond en op een school gezeten met 400 leerlingen... Toch heb ik mij prima vermaakt! Kwestie van aanpassen en vooral niet te veel verwachtingen scheppen vooraf. Maar als je zo'n naar gezin hebt is dat wel heel moeilijk, helemaal als je daar een jaar moet zitten! Een van mijn gezinnen woonden ook ver buitenaf, maar die hadden kinderen en paarden, dus dat was juist wel gezellig :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 17:34

Ik denk dat het ook een stuk zou meevallen (wtf kromme zin excuses) als d'r hostmam wat aardiger zou zijn, aangezien ze in het weekend bv weg kan en doordeweeks toch 'in de bewoonde wereld' op school zit.. Denk ik tenminste. :)

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 18:18

MelanieB schreef:
Ik zit nog steeds in Crossville hoor, begrijp niet verkeerd :))

Ik ga alleen af en toe de weekenden naar Chattanooga :j

En vanaf hier is Knoxville en Nashville beide maar een uurtje rijden. :j

Ik had geen regiokeuze gedaan, heb wel een voorkeur opgegeven voor Californie of Florida maar het maakte me eigs niet zoveel uit. Wist niet eens waar Tennessee lag joh _O-

Ben stiekem best opgelucht om dat laatste te horen haha _O- ik moet me denk ik ook flink gaan verdiepen in enige Amerikaanse topografie om het zo maar te zeggen :')

Ik schrok trouwens wel echt van je verhaal zeg! Ik kan me echt helemaal in je verplaatsen dat de moed je op een gegeven moment steeds verder in de schoenen zakt, zeker omdat je via je hostmam totaal niet op steun kan rekenen. Ik hoop echt voor je dat je je in je nieuwe gezin meer op je plek voelt!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 18:52

Haha ja de organisatie belde me en zei: Ja je komt in Tennessee, en ik dacht echt: oh leuk... waar ligt dat? _O-

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 18:53

Anthea schreef:
Ik denk dat het ook een stuk zou meevallen (wtf kromme zin excuses) als d'r hostmam wat aardiger zou zijn, aangezien ze in het weekend bv weg kan en doordeweeks toch 'in de bewoonde wereld' op school zit.. Denk ik tenminste. :)

Klopt, als mn hostmam nou gewoon aardig was en ik me niet helemaal de ziekte aan haar irriteerde en er een ander kid was, dan had ik echt niet weggewild hoor. :Y)

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 19:00

Ik bedoelde daarnet van dat het niet lang had geduurt met je koffer pakken :=

en tennessee ligt linksboven Georgia, Georgia ligt weer boven Florida :) *voelt zich slim*

maar idd, als de host mum al aardig was geweest en spontaner was er waarschijnlijk ook helemaal geen probleem geweest.

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 19:16

Denicee_x schreef:
Ik bedoelde daarnet van dat het niet lang had geduurt met je koffer pakken :=

en tennessee ligt linksboven Georgia, Georgia ligt weer boven Florida :) *voelt zich slim*

maar idd, als de host mum al aardig was geweest en spontaner was er waarschijnlijk ook helemaal geen probleem geweest.

ik vind het ook goed van je dat je dat allemaal weet hoor :))

ik weet echt heeeel weinig van de topografie daar en eigenlijk überhaupt over de VS, ben er nog nooit geweest en heb er op school helaas ook nooit wat over geleerd!

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 20:20

ik ben ook echt een sucker als het komt op topografie, ik weet toevallig waar Tennessee, Texas en Georgia liggen omdat ik gewoon obsessed ben met die plaatsen :+

Ik ken zelfs de provincies hier niet uit mn hoofd, dusjah :')

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 20:23

dat weet ik dan weer net wel _O-
maar verdere topografie is ook echt ver weg gezakt hoor :')

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 20:42

Hoeveel waren het er? 11 toch? :o?
Maar ik kan je wel zo, Munchen-Augsburg-Dillingen/Florida-Georgia-Tennessee-Texas/Gent-Antwerpen-Brussel aanwijzen :')

Maar pff, de Nederlandse topografie is net als Nederlandse taal voor me, Ik ga toch niet in NL wonen, so who cares _O-?

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 01:47

Ah fijn dat je snel overgeplaatst kon worden melanie!
Je verhaal maakt een hoop duidelijk! en ik zou het ook niet hebben uit kunnen houden met zo'n moeder!

Het bewijs dat het wel kan: ik woon in een gehucht met 600 inwoners, en wij zijn de enige inwoners van mijn straat, in de wijde omtrek vind je alleen maar graanvelden. Ons huis staat niet eens aan een geasfalteerde straat, maar aan een grindpad :=
Gelukkig zijn mijn gastouders wel heel erg aardig, want anders had ik het hier lang niet uitgehouden :=
Wat mij denk ik wel veel helpt is mijn sport, ik ga naar school van 7-5 (die tijden ben ik weg) dan kijk ik wat tv dan eten we, en dan rond 10 uur lig ik alweer in mijn nest, dus veel tijd om me te vervelen is er niet.

Had bij honors US history een quiz over de staten van amerika, ik ben de enige uit mijn klas met een 100% :')

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 08:48

Fleur_Laura schreef:
Ah fijn dat je snel overgeplaatst kon worden melanie!
Je verhaal maakt een hoop duidelijk! en ik zou het ook niet hebben uit kunnen houden met zo'n moeder!

Het bewijs dat het wel kan: ik woon in een gehucht met 600 inwoners, en wij zijn de enige inwoners van mijn straat, in de wijde omtrek vind je alleen maar graanvelden. Ons huis staat niet eens aan een geasfalteerde straat, maar aan een grindpad :=
Gelukkig zijn mijn gastouders wel heel erg aardig, want anders had ik het hier lang niet uitgehouden :=
Wat mij denk ik wel veel helpt is mijn sport, ik ga naar school van 7-5 (die tijden ben ik weg) dan kijk ik wat tv dan eten we, en dan rond 10 uur lig ik alweer in mijn nest, dus veel tijd om me te vervelen is er niet.

Had bij honors US history een quiz over de staten van amerika, ik ben de enige uit mijn klas met een 100% :')

wauw dat is wel heel knap :))
en heel slecht van je klasgenoten :')

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 09:21

Tsja t niveau van sommige vakken is soms echt bedroevend...
Ik had een vak '20th century wars', ging dus over oa de 2e wereldoorlog. MOesten we een boek voor lezen (gewoon een normale roman) en daar werden dan wekelijks vragen over gesteld (edit: als in een repetitie, op papier dus). Nou las ik dat boek nooit, maar je mocht t boek er gewoon bij houden dus kon je zo alles terug zoeken! Echt ernstig dat sommige mensen het dan nog niet halen...

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 09:38

aah klinkt heerlijk :D
lijkt me erg prettig om er een jaartje iets minder hard aan te hoeven trekken wat betreft school

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 09:40

dat vond ik ook helemaal niet erg :+