Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
werken gaat prima maar leren valt mij zwaar..
Ik ben als het goed is klaar in juli 2016, dus ik heb nog een hele tijd voor de boeg, haha! Mijn eerste tentamens zijn pas in februari, dus dat duurt nog eventjes. Ik vind vooral rekenen best lastig (is nu alleen nog maar basis, en pas volgend jaar verpleegtechnisch rekenen), maar ik ben daar nooit zo goed in geweest. Daar ben ik tot nu toe het meeste tijd aan kwijt in dat allemaal weer in mijn hoofd stampen en veel oefenen enzo. Aankomende week heb ik dinsdag avonddienst stage van 15:00 tot 23:00 uur (ik doe de bolopleiding, dus ben echt stagiaire en geen werknemer). En vrijdag heb ik mijn allereerste ochtenddienst van 7:00 tot 15:00 uur. Dat vind ik wel weer spannend, omdat dat nieuw is, zo'n ochtend en dat is natuurlijk heel veel adl! Op maandag en woensdag altijd van 8:30 tot 17:15 uur school.
liesen schreef:Hoi!
Ik wil me ook graag melden. Zit te denken om me om te laten scholen en dan het leer-werk traject je volgen.
Wie heeft hier ervaring mee? Is het goed te doen of heel zwaar qua tijd en planning.
Hoeveel uur werken jullie?
. Hopelijk kun je wat afleiding vinden!
, mijn begeleider was er wel bij hoor, maar ik mocht het zelf doen. Echt heel leuk om te doen! Morgenochtend weer stage lopen en 13 en 14 december voor het eerst in het weekend, twee avonden (15:00 - 23:00 uur). 

. Ik heb nu lekker kerstvakantie, en volgende week begint dan natuurlijk school en stage ook weer. Best wel zin in, al is het ook lekker om even twee weken niks te doen.
.