Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

nargileh schreef:lineair, zoals bij de uitwerkingen staat, betekent dat het iedere keer evenveel toeneemt/afneemt.
in dit geval neemt het af, als je van bovenaf begint.
zodra je in het rijtje gaat kijken van de 6 en de 6,8 kan je zien dat als je steeds:
76,1- 63,4=12,7 uitkomt.
63,4-50,7=12,7
dus, 31,7+12,7 is het getal wat er bij 6 6,8 moet staan
en is dus 44,4
dit was 13.
snapte je de vorige die ik had uitgelegd nu wel?

heb 41 punten d8 ik en was tussen de 4,7 en 6,7 en moest een 4,6 halen.. Dus hoop het! 

nargileh schreef:rommie schreef:Jij hebt A1,2 toch? Daar kan ik niet bij helpen...
Weet iemand hoe 2005-I (A1) vraag 10 moet? Ik snap niks van wat het antwoordmodel zegt
ehm..
je hebt in totaal 200 mensen, vandaar de 200 in de formule.
de kans dat de leugenaar ontdekt wordt is 75%
de kans dat deze niet ontdekt wordt is dus 25%
vandaar die 0.25
uiteindelijk mogen er 40 of meer fouten worden gemaakt.
dat betekend dus 39 of minder. vandaar de 39
Shannie schreef:Oei Talishe, scholen mogen helemaal niet al punten geven, omdat de 2e corrector ook nog moet nakijken enzo. Scholen zijn zelfs strafbaar hiervoor!!
Ze mogen nog helemaal niks laten weten.
Norm is ook nog helemaal niet zeker trouwens, die wordt 14 juni pas bekend, anders kon de uitslag ook wel eerder bekend zijn

haha
Heb het al van nog een school gehoord... Mijn school laat niks weten voor de 14e (dan wordt de norm bekend) zoutje2006 schreef:Wanneer weten leraren de norm eigenlijk?
Want een leraar had het bij ons erover dat het gemiddelde cijfer van mno een 6.1 was, maar vraag me dan af hoe hij daar aan komt?