Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nimue schreef:hyawatta schreef:ja meer kun je toch niet doen dan internet afstruinn en op sites kijken.
Afhankelijk van wat je wilt, kun je nog veel meer hoor.
Zelf je profiel op sites zetten, open sollicitaties versturen, bedrijven opbellen of langsgaan (vooral bij functies in winkels e.d. best aan te raden), in je omgeving rondvragen, etc.
Born2BCrazy schreef:adminstratief werk.. archieven overzetten e.d. of er dingen ontbreken, dingen invoeren..
We zijn met een team dus zal vast wel gezellig zijn.
Het is voor 3 mnd, maar dan heb ik eerst weer even wat.
Kan ik ondertussen nadenken wat ik écht wil..

RZDLover schreef:Hey Lia, jij ook hier![]()
Mag ik jullie gezelschap houden?
Ben ook druk op zoek en bezig met brieven uitschrijven, cv's opsturen etc..
hyawatta schreef:Born2BCrazy schreef:adminstratief werk.. archieven overzetten e.d. of er dingen ontbreken, dingen invoeren..
We zijn met een team dus zal vast wel gezellig zijn.
Het is voor 3 mnd, maar dan heb ik eerst weer even wat.
Kan ik ondertussen nadenken wat ik écht wil..
dat doe ik nou ook.
En doordat ik hier meer ingerold ben, ben ik er dus wel achtergekomen dat kantoor absoluut niks voor mij is.
ik ben iemand die meer bezig wilt zijn, beetje afwisselingen en onder mensen komen en dat hoop ik nu te gaan doen.
maar geef je groot gelijk, beter werken en er komt wat binnen dan dat je thuis zit, en natuurlijk dat je weer en ervaring rijker bent

Born2BCrazy schreef:schijnt ook dat netwerken e.d. heel goed is.
Veel functies halen nl. de krant/banensites niet eens..
Gewoon iedereen in je omgeving laten weten dat je op zoek bent en naar wat je op zoek bent.

Lowara schreef:dank je wel
zit me al 2 dagen ervoor op te vreten, slaat werkelijk nergens op.
maar ja.. de "veilige" schoolomgeving is nu echt voorbij, dus als ik straks centjes wil verdienen, zal ik er toch doorheen moeten bijten.
), maar toch minstens zo spannend.Lowara schreef:dank je wel
zit me al 2 dagen ervoor op te vreten, slaat werkelijk nergens op.
maar ja.. de "veilige" schoolomgeving is nu echt voorbij, dus als ik straks centjes wil verdienen, zal ik er toch doorheen moeten bijten.