De vragen gingen volgens mij wel goed, alleen iedereen had problemen met vraag 13. De klad-samenvatting had ik 265! woorden, maar teruggebracht tot 237 woorden. Ga zo even kijken hoeveel ik fout heb
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mooi! Ik vond het best moeilijk, ik heb alle open vragen fout. roxiie schreef:Wij konden t na afloop ophalen. Je mocht niet meer meteen mee nemen i.v.m dat de antillen het zelfde examen hebben maar later beginnen en dan zijn ze bang dat je door stuurt

Ik vond de samenvatting vreselijk moeilijk! Heb ook maar 150 woorden gebruikt, ik wist echt niet wat ik er in moest zetten

Ben benieuwd, maar kon het niet helemaal in schatten. Vraag 13 vond ook bij ons iedereen moeilijk. Klachtje indienen dus
.
. Bij mij ging het echt slecht, ik durf het zelfs niet na te kijken. Ik vond 3 uur trouwens ook erg lang, ik ging telkens om het uur naar de wc, gewoon om ff lopen
want anders kon ik het echt niet volhouden om de hele tijd op die stoel te zitten. 
roxiie schreef:Gewoon doenZal ik klacht indienen?

Oliefjuh schreef:http://www.eindexamen.nu/laks/eekl/ voor de klachten, zeker doen!
) Annelieke111 schreef:Vraag 13 vond ik dus niet zo moeilijk, maar ik had het ook fout![]()
Ik heb volgens mij 36 punten van de 51, dan heb ik streng gerekend
Dat is toch een voldoende?
Maar 36 punten is goed man! Dan heb je zeker wel een voldoende ja 

roxiie schreef:Ja dus maximaal 242 woorden.
Ik had eerst 322 , dus moest nog ff best krassen