Ik zou heel graag de studie Hotel/Facility Management willen doen, maar eigenlijk twijfel ik daar ook enorm aan aangezien ik daar dan ook weer Duits krijg, omdat ik nu ook Duits heb... Ik vind het echt een rottaal en ik ben er ook ongelooflijk slecht in (sta nu een 3 afgerond). Denke jullie dat het mogelijk is om ergens een certificaat Spaans te halen (daar ben ik wel aardig goed in en vind ik een mooie taal), en dan op de een of andere manier het voor elkaar te krijgen dat ik bij die opleiding Spaans kan gaan volgen in plaats van Duits?
Enamorada, ik denk dat je dat echt aan de universiteit zelf moet vragen! Maar vrees dat dat vrij lastig gaat worden. Kan je die bachelor niet in het Engels doen? Geen idee of je dan ook nog een 2e vreemde taal moet kiezen.
Leuk MyHu! RU is wel een mooie universiteit vind ik
Enamorada, ik bedoelde de opleiding in het Engels, ipv in het Nederlands. Daar kan je ook nog naar vragen of er dan meerdere mogelijkheden zijn of zo. Frans niet wat voor je? Ben wel bang dat je echt Duits/Frans erbij moet kiezen.
Wat is iedereen al weer goed bezig! Gaan er ook mensen naar de RUG op 7 april? (Is georganiseerd vanuit school als het goed is) Mogelijkheid tot meeten?
Bij mij is er volgens mij niks georganiseerd. Ik ga wel volgende week dinsdag een dagje naar een universiteit in Maastricht. Gefeliciteerd Femke!
Pacific
Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-16 15:22
Femke_Nikita schreef:
Wat is iedereen al weer goed bezig! Gaan er ook mensen naar de RUG op 7 april? (Is georganiseerd vanuit school als het goed is) Mogelijkheid tot meeten?
Ik ga, alleen helaas niet op 7 april jammer genoeg...
Gefeliciteerd met je verjaardag Femke, hopelijk heb je een leuke dag als het weer zo is zoals hier, heb je iig niks te klagen
Laatst bijgewerkt door Pacific op 07-03-16 15:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Quanneh
Geplaatst: 07-03-16 15:23
Happy Birthday Femke! Nee, ik ga er helaas niet heen.
enamorada, dat is wel lastig, ben je gewoon slecht in talen of is het echt het duits?
Onze school doet daar niet aan mee, in ieder geval niet voor ons in de vierde. Maar ik vond Groningen wel mooi, voor het Zernike (de campus). En ik vind de stad zelf ook wel aansprekend, is ook wel belangrijk vind ik. Wij zijn bij een broer van een vriendin langsgeweest, maar ze hebben er wel echt een zooi van die studenten, iel
Desiree, is de RU op 1 locatie of ook op meerdere?
Duits is het vooral. Frans kan ik niet kiezen omdat ik dat niet in mijn vakkenpakket heb zitten. De opleiding is sowieso al helemaal in het engels, had het niet helemaal goed verwoord De universiteit is Breda University.
(ik was trouwens eerst guusje_h, heb mijn boktnaam verandert. Ik val dus niet zo even random hier binnen )
Ik ben gisteren even naar het bos geweest en het ging zo goed! Ik moet het gewoon even delen. Ik had nog niet vaak met Oreo gegaloppeerd in het bos, omdat hij er altijd vandoor ging. Maar gisteren ging hij wel heel hard, maar hij ging er niet vandoor. Ik ben nu echt super trots op hem en ook heel blij. Want nu kan ik echt vaker gaan galopperen in het bos enzo.
Ik ben nog helemaal niet naar zo'n open dag geweest, ben er helemaal niet mee bezig.
Ik heb echt zin in vanmiddag! Dan ga ik met een groepje bokkers paardrijden bij the Mill Ranch. Het is een verjaardagscadeau van mijn ouders. Is iemand daar al eens geweest?