Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sussanne schreef:Ik ben toos werkeloos maar niet op zoek. Wel lees ik mee. Nu kreeg ik een mailtje in mijn mailbox, een vacature voor PA. Wie weet voor een van julie? Het is van marijke de jong.
http://www.paardenbegrijpen.nl/vacature/
en succes! Klinkt erg leuk, Australie! Nu dus weer inburgeren en solliciteren!
Dus hoe bedoel je ''teleurstellen''?
wendy_92 schreef:Sussanne schreef:Ik ben toos werkeloos maar niet op zoek. Wel lees ik mee. Nu kreeg ik een mailtje in mijn mailbox, een vacature voor PA. Wie weet voor een van julie? Het is van marijke de jong.
http://www.paardenbegrijpen.nl/vacature/
Leuke vacature! Helaas geen hbo afgemaakt of bekend met t werken met mac!
Darah3 schreef:Spannend Yonne, ik duim voor je
En ook leuk dat je uitgenodigd bent voor een gesprek volgende week!
Ik verstuur net een sollicitatie... vanaf mijn niet-zakelijke emailadres.. grote FAIL![]()
Nee, dat emailadres is echt niet serieus te nemen, zo erg
door de grond-zak momentjes.
, en daar dan even op gewezen worden door bedrijf A. Heel fijn!
maar tot die tijd is het geen lolletje. Succes met solliciteren!
Spannend zeg!
beide locaties van de huiswerkbegeleiding zijn het niet geworden.. Er is nog een locatie waar ik nu aan de slag kan en dan word ik ingeleerd binnen het bedrijf. Over een paar maanden is er een zwangerschapsverlof van een vestigingsmanager en dan kan ik die vestiging gaan leiden. Daarna kan ik waarschijnlijk een nieuw project gaan leiden maar daar kon ze nog niks over zeggen. Dit is wel maar drie middagen per week met uitbouw naar vier middagen per week, 12 uur dus. Denk dat ik het maar ga aannemen en dan ondertussen verder solliciteren. Heb ik in ieder geval vast iets! Daarnaast dus gesprek volgende week voor begeleider in de gehandicaptenzorg, fijn eindelijk wat ontwikkeling
Ik ga voor je duimen! Ik zou denk ik proberen te laten zien dat je ook breed inzetbaar bent en voor veel taken open staat. Als dat ook zo is uiteraard.

Ik had dit namelijk niet gedacht vacature was namelijk al goede 2 weken oud en ik denk wel vrij gewild!
Heb deze week nog niets kunnen versturen aan vacatures maar ook vanaf woe niet goed genoeg kunnen kijken, dus zometeen maar weer even mee aan de slag!