Gelukkig donderdag Cobbenhage.nhagen dag, dus dan gaan we activiteiten doen.
En vrijdag vrij
Mijn toetsweek begint volgensmij op 6 november.
Voor iedereen die het nu of bijna heeft, (alvast) succes
Goedzo Roos !!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

bente12 schreef:Zonde is het niet vind ik, met een havo diploma op zak heb je vaak op mbo's voorrang en met later solliciteren misschien ook wel! je moet doen waar je je goed bij voelt en wat je leuk vind en als dat een mbo is zou ik dat gewoon doen.
roooooss schreef:Ik heb nog nooit een mondeling gehad voor engels
Kan je niet anders bij de decaan langs gaan?
Pfff, PWS stressIk ga echt never nooit aan die 80 uur komen en ik zit echt in een bar groepje ...
Lijkt me nog steeds heel gaaf, zoiets. Maar daar heb je echt veel geld voor nodig enzo. Ik weet namelijk ook nog heel slecht wat ik wil. Denk nu een beetje aan European Studies of Docent Engels. Maar van beide weet ik het echt niet 100% zeker...
Het is heftig, maar gaat tot nu toe goed. Nog meer lotgenoten? roooooss schreef:Ik heb nog nooit een mondeling gehad voor engels
Kan je niet anders bij de decaan langs gaan?
Pfff, PWS stressIk ga echt never nooit aan die 80 uur komen en ik zit echt in een bar groepje ...
PeerAppel schreef:Gaaf zeg!Lijkt me nog steeds heel gaaf, zoiets. Maar daar heb je echt veel geld voor nodig enzo. Ik weet namelijk ook nog heel slecht wat ik wil. Denk nu een beetje aan European Studies of Docent Engels. Maar van beide weet ik het echt niet 100% zeker...
Netjes hoor Bente.Al helemaal als je het zo lastig vindt.
Zijn er hier trouwens veel mensen met een baantje + een paard? Ik heb school, 2 uur fietsen per dag en +10 werk per week. Op de avonden die ik niet werk rijd ik paard.Het is heftig, maar gaat tot nu toe goed. Nog meer lotgenoten?
Ik ben nog nooit op NHL geweest eigenlijk, dus kan niet oordelen. Mijn moeder is naar Hanze geweest en NHL. Bij beide dus een studie gedaan. Ze vond NHL vele malen leuker. Maar ik ga het zien! Stenden zal ik ook even kijken.

Het moet morgen ingeleverd worden anders kost het je een herkansing.