Toekomstige studenten HBO

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 08:44

Warboel schreef:
Zo ik zit verkleed als Evil Minion van Despicable Me 2 in de trein, want het is halloween en we zouden verkleed gaan met de hele klas :')

Hahahaha, dat vind ik wel echt super tof hahahaha _O-

Geen zorgen meiden, hier nog een die een tentamen heeft verkloot. En dat terwijl het om de toets ging waar ik de hele herfstvakantie voor heb gezeten.
Voelde me gister echt niet fijn, dus ben om tien voor 8 m'n bed in gedoken en heb lekker 11,5 uur geslapen. Dalijk nederlands tentamen dus ga even de powerpoints door nemen met een lekkere kop thee!

Robin

Re: Toekomstige studenten HBO

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 08:58

één verknalt tentamen valt nog mee tegenover 3 verknalde tentamens.
Succes met leren Kady, ik heb vandaag onderzoeken..

Heb ook iets positief: we hebben project (ons communicatieplan) gehaald. Jeej :D

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 09:16

Ja dat is ook wel weer zo Robin, ach misschien valt het reuze mee je weet het maar nooit! En thanks!
Is dat met die bronnen enzo secundaire primaire blablabla, uwg heb ik gister gehad. :j

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 09:20

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 09:54

Hahahahaha Warbel, geniaal!!

Jatoby

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 09:55

Vandaag twee tentamens! Ik zie er gigantisch tegenop :') !

Wat leuk Warboel, echt heel gaaf die muts haha :D .

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 10:14

Hahahahahaha, mega grappig, ik heb het ook voorgesteld aan m'n klas maar niemand heeft wat behalve ik. altijd handig zo'n MBO opleiding waar je shows deed. Maar ik ga mooi niet in m'n eentje als vogelverschrikker in de klas zitten haha!

Succes allemaal met de tentamens!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 10:51

Nou er zijn toch nog een stuk of 10 klasgenoten verkleed! Supergrappig :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 13:24

Tentamen ging niet goed vanochtend...

Nu maar even afwachten...

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 14:06

Hhaha wel leuk hoor! Bij ons was niemand verkleed, jammer joh. Zou maar net gebeuren dat er twee van die mega engerds uit de lift zouden stappen. Dan had ik iig weggeweest _O-

Jammer dat ie niet goed ging Peca! :(:)

Ik weet niet wat ik moet denken van Nederlands tentamen van vanmorgen, we moesten zinnen die blijkbaar fout waren opnieuw goed opschrijven. Ik zag er de fouten er niet van in dus heb zomaar wat gedaan, we zien het allemaal wel haha!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 14:13

Bijna jammer dat ik vandaag niet naar school moet, gok dat er heel wat bizars rondloopt nu _O-

en ook zo jammer, ik ben op 5 december vrij (elke donderdag maar oke) maar we hadden net een jongen uit de klas overgehaald om als zwarte piet te komen, maar nu zijn we dus vrij haha _O-

Miss_Caroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 14:19

Je hebt verdorie niks aan leraren!
Ben ik aan het leren voor mijn toetsen, kom ik ergens niet uit. In de les niet of niet goed genoeg behandeld. Dus ik stuur een mailtje voor verduidelijking, met een vraag.
Krijg ik na een paar dagen terug als antwoord dat mijn kansen om te vragen voorbij zijn en dat ik me maar moet richten op een medestudent.
|(

xMathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 15:13

Daag dat is behoorlijk banketstaaf zeg! Ik zit ook een klein beetje te stressen omdat ik nog een pittig verslag af moet maken voor morgen, maar mijn vriend komt vanavond langs dus eigenlijk is mijn deadline over een paar uur en aargh stress! Maargoed ik ga weer aan de slag, als eerste bokt eens afsluiten, wat nog verdomd lastig is soms -O-

Goldwynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 16:04

Miss_Caroo schreef:
Ben ik aan het leren voor mijn toetsen, kom ik ergens niet uit. In de les niet of niet goed genoeg behandeld. Dus ik stuur een mailtje voor verduidelijking, met een vraag.
Krijg ik na een paar dagen terug als antwoord dat mijn kansen om te vragen voorbij zijn en dat ik me maar moet richten op een medestudent.
|(

Oh bah.. dat is Zeke clink balen ja..
Ik heb de herfstvakantie Lang de Facebook groeppagina van mijn klas gestaakt, maar zowel van mijn docenten als van de leider van de propedeuse fase van mijn opleiding berekeningen en antwoorden gehad op vraagstukken waar ik niet uitkwam..

Heeft blijkbaar geholpen ook! 6,9 gescoord voor mijn Management Accounting tentamen. Eerste twee studie puntjes zijn dus binnen :D

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 16:18

Miss_Caroo schreef:
|(

Dat is wel balen, maar bij ons ook zo. Ook wel de afspraak bij ons trouwens, je hebt zoveel kansen om vragen te stellen. Van elk vak is het laatste college een feedback college, waarvoor je vragen van te voren kunt mailen of in het college kunt vragen. Taken moet je eerst zelf maken, kom je er niet uit dan bespreken met je onderwijsgroep en kom je er dan nog niet uit kun je bij de docent terecht (en niet wij snappen taak .. en taak .. niet, nee wel echt wat je zelf hebt gevonden of ze zeggen waar je het kan vinden).

Conclusie van het zo vroeg in de periode al moeten voorbereiden en leren van de lesstof is nu dat ik niet meer weet wat ik moet leren...
Net proeftoets gemaakt en kwam op 83,3% uit (bij 35% heb je een 5,5 (=6) en bij 75% een 9,5 (=10)) ik had 54 goed, 4 fout en 2 ? en dus een totale score van 50, wat dus uit komt op een dikke 10. Ik baal, want niets doen tot maandag zie ik ook niet zitten en de power points van alle colleges kan ik op het moment dromen.

Ik ben het bovenal niet gewend, normaal is het stressen, begin ik veel te laat met leren en let ik niet op tijdens de colleges en loop ik de kantjes af van het huiswerk/zelfstudie taken. -O-

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 16:27

Ik heb volgende week mijn tentamens, maar het valt nogal tegen met leren :')

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 16:32

Ik probeer een verslag wat ik morgen moet inleveren te maken of iig grotendeels af te hebben zodat ik morgen de puntjes op de I kan zetten :x . Lekker op tijd. En morgen m'n eerste tentamen; rest is volgende week. En leren in de vakantie? Uuuhm, het was een leuk voornemen, maar het is niet gelukt.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 16:33

Ik ben maar vast begonnen met het huiswerk voor week 1 van periode 2, géén zin.
Al voelt het nog steeds super goed om 12 studiepunten binnen te hebben. :D

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 16:34

Balen dat je niks meer kan vragen :(.

Ik heb net me tentamen gehad, ging voor me gevoel heel goed. Er stond 2 en half uur voor, was al na 15 min klaar.

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 16:35

Elle; dat heb ik dus ook. Mijn voornemen was om 3 weken geleden al te beginnen met leren :=

Goldwynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 16:41

Hier is het in de vakantie goed gelukt, nu drie tentamens gehad (waarvan een gehaald, andere twee wacht ik nog op :) ) en volgende week nog twee. Maar ondertussen lukt het leren niet meer, terwijl ik voor een van de vakken mijn boek nog nooit open heb gehad.. Oops xD. Vandaag ook nog niets uitgevreten..

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 16:42

Judith: Wij beginnen lekker B-) Kan het trouwens dat ik met jouw in het Havo topic zat?

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 16:55

Ja ;)

Lessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 16:56

Ik wil ook leren.. -O-

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 17:03

Baal als een stekker.. Schijnbaar heeft Hotmail een storing en ik wacht nog op feedback van een verslag dat ik morgen in moet leveren. En die feedback komt over.. juist, Hotmail.
Ik haat technologie...