Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shiloh schreef:Nou ik kom me hier ook maar eens melden. Ik studeer volgende week af en volgens mij gaat het vinden van werk nog een drama worden.
Ik ben afgestudeerd in Animal Sciences maar heb me vooral gericht op Immunologie, dus elke functie wat ook maar enigsinds te maken heeft met cel biologisch, immunologisch, biomedische wetenschappen ben ik wel in geintresseerd. Maar ja, dan mijn probleem, de meeste daarvan zitten in Amsterdam en daar wil ik gewoon niet heen.
Heb nu wel een leuk PhD project gezien in Rotterdam, daar ga ik sowieso op reageren. Maar het allerliefste zou ik gewoon in Wageningen blijven wonen en werken.
En in de tussentijd grijp ik alles aan wat ik kan krijgen. Maar zelfs dat lijkt nog een flinke uitdaging te worden. Ik heb het ECHT onderschat. Maar er moet snel wat gebeuren want ik kan mezelf met het geld dat ik nu heb in principe tot eind mei onderhouden en dan is het op. (was ik nou toch maar maximaal gaan lenen en het geld op mijn spaarrekening gaan zetten).
Renske_M schreef:Jeeej, ik mag ook eindelijk weer eens ergens op gesprek!!![]()
Stom is dat, ik heb nog helemaal niets in handen, maar ik ben al enorm blij![]()
Er staat dat het een "oriënterend gesprek" is; betekent dat dat er sowieso nog meerdere rondes volgen?
_Nancy schreef:Ik wil post van het ziekenhuis dat ik op gesprek mag komen voor de opleiding!!![]()
Duurt laaaaaaang.
Had vorie week gebeld naar het ziekenhuis of ze al iets wisten en ze zeiden snel iets te weten (eind vorige week zouden ze iets horen)..
Ik heb vorige week dinsdag of woensdag gebeld.
Is het raar als ik nu vrijdag weer ga bellen??
Air schreef:Ben ik nou gek of zijn dit best wel hoge eisen voor een vakantiekracht?
https://sjobs.brassring.com/1033/asp/tg ... des=Indeed
Of denken ze dat iedereen wel het volledige assortiment van ze kent?