Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:_Sim_ schreef:Iemand die mij kan helpen? Ik wil aangeven dat ik ergens affiniteit mee heb, maar weet dat niet goed in te kleden omdat ik er eigenlijk geen affiniteit mee heb. Maar dat ik er geen affiniteit heb is dat nog geen belemmering voor een goede uitvoering van de functie. Graag per pb dan kaïk zeggen waar het om gaat. Bedankt alvast.
Ligt eraan; als je reageert op een vacature in de zorg sector en je hebt niets met de zorg dan is het niet handig. Maar dan kun je bv wel omschrijven dat je graag sociaal bezig bent en je in wilt zetten om de kwaliteit voor mensen te verbeteren. Dus pik dan een ander punt uit die er wel aangrenst.
Ik heb een hekel aan statistiek, maar ik vind onderzoek doen wel leukdus ik richt mij dan mooi op de andere punten van het onderzoek haha zoals helikopter visie hebben.
stef schreef:Wat is er niet representatief aan graag stappen en winkelen
karin1985 schreef:Zojuist de laatste gesprekken gehad met de werkgever. 1 februari ben officieel uit dienst.
Krijg geen ontslagvergoeding (allemaal ander zaken in natura zijn al gegeven), maar wel december en januari vrijgesteld van werk. Dus kan ik dan fulltime solliciteren.
Ergens wel blij dat er een eind aan dat hopeloze hoofdstuk komt, maar nog steeds niet leuk om er zo uit te moeten gaan.