Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Georgette schreef:Susanne_ schreef:Verder. Over wat voor aantallen gaat het en wat voor product(en)?
Het gaat om sieradenrekjes en sieraden. Aantallen heb ik niet echt in m'n hoofd, maar veel meer dan 10 stuks van 1 product zal het niet worden, vooral in het begin niet. Zou top zijn als je een adresje voor me hebt!
pmarena schreef:Op zich moet dat niet zo'n enorm probleem zijn als iemand anders jouw spullen aanpakt en jij ze nooit krijgt : de afzender heeft dan immers niet jouw handtekening als bewijs dat de spullen geleverd zijn...dus moet het gewoon opnieuw verzenden.
Winddancer schreef:pmarena schreef:Op zich moet dat niet zo'n enorm probleem zijn als iemand anders jouw spullen aanpakt en jij ze nooit krijgt : de afzender heeft dan immers niet jouw handtekening als bewijs dat de spullen geleverd zijn...dus moet het gewoon opnieuw verzenden.
Ik vraag me eigenlijk af hoe ze dat willen controleren/bewijzen. Handtekeningen worden elektronisch gedaan en ik kriebel iedere keer weer wat anders. Gewoon een kriebeltje, haal je geen naam, niks uit. Puur uit gemakzucht, gaat stukken sneller.
Is het pakket nooit bij de klant aangekomen? Poeh....€ 700,- is niet niks zeg!
Susanne_ schreef:Kijk sowieso eens even op http://www.alibaba.com. Zeker omdat het slechts gaat om kleine aantallen...
Ik zou even kijken of ik volgende week wat meer tijd heb om wat uitgebreidere info te geven. Ben op het moment nogal druk (3 lange dagen landbouwvakbeurs gehad voor een bedrijf, en dan vanavond en morgen nog twee keer in de horeca werken, zo kom ik op ruim 40 uur deze week terwijl ik ook nog een afrondingsperiode van school heb. Vorige week ook al 28 uur gemaakt door omstandigheden. En voor mijn studie moet ik nu echt dit weekend ook nog even het een en ander doen, anders worden die boos)