Deze verwacht ik iets meer van dan de vorige overigens...
Tja het UWV stelt dat verplicht dat je moet gaan speeddaten, ach geeft ook niet.
Ben ik weer ff van de straat, en aansluitend ga ik ff shoppen denk ik...
(je moet toch wat he!)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Werd net gebeld door het uitzendbureau. Ik had gereageerd op postsorteerder maar het is in Utrecht hoorde ik dus net.
Het zijn ploegendiensten maar ik was benieuwd hoe druk het op de weg is naar Utrecht.
gummie schreef:En dan lees je in allerlei artikelen en kranten dat er een tekort is aan hoogopgeleide technici..... Pffffff: tot zover mijn frustratie!
Cer schreef:gummie schreef:En dan lees je in allerlei artikelen en kranten dat er een tekort is aan hoogopgeleide technici..... Pffffff: tot zover mijn frustratie!het is echt verschrikkelijk.. En er zitten zat mensen heerlijk thuis die geld toegeschoven krijgen terwijl iemand die wil, niet aan de bak komt... Te bizar
Traiectum schreef:Cer schreef:het is echt verschrikkelijk.. En er zitten zat mensen heerlijk thuis die geld toegeschoven krijgen terwijl iemand die wil, niet aan de bak komt... Te bizar
Inderdaad .... ik wil zó graag aan de slag, maar ben blijkbaar te hoog opgeleid. Maar de banen voor mijn opleiding zijn er bijna niet, en dat wil ik ook niet meer (heb het een tijdje gedaan, maar past totaal niet bij me). Is het dan zo onbegrijpelijk dat ik onder m'n niveau wil werken?
patpen schreef:Bellatrix schreef:Werd net gebeld door het uitzendbureau. Ik had gereageerd op postsorteerder maar het is in Utrecht hoorde ik dus net.
Het zijn ploegendiensten maar ik was benieuwd hoe druk het op de weg is naar Utrecht.
Ik neem aan dat je de A28 op moet dan? Staat iedere ochtend vast richting Utrecht. Mijn vorige leidinggevende woont in Amersfoort en moest richting Nieuwegein. Drama. Binnendoor is beter te doen. Misschien iets om maar je rijdt vaak wel door ipv stil te staan op de "snelweg". Ook een oud-collega uit Leusden moest naar Utrecht via de A28; vaak te laat door die k* files.....
Ploegendiensten scheelt wel maar of je dan altijd buiten de spits rijdt?