Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce2 schreef:Aaargh, ik heb vandaag echt een mega dip, bah... Ben zo chagarijnig! Moet even een ego-zeikpost plaatsen hoor, haha.
Ga ik aan de slag met het toevoegen van die producten in OsCommerce, loop ik gelijk tegen tig dingen aan:
- Ik kan maar 1 foto toevoegen
- De prijs staat nog in ponden of dollars ofzo en hij maakt er een rond getal van, terwijl ik toch echt tot op de cent nauwkeurig in beeld wil hebben
- De tekst, die ik heel netjes heb opgemaakt met enters enzo, word in het voorbeeld een aan elkaar geplakte lap tekst. Te lelijk!
- Ik kan een product niet in meerdere catagoriën plaatsen (als ik bijv. een mandje heb, dat geschikt is voor zowel honden of katten, moet ik dus kiezen of ik hem bij "hond" of bij "kat" wil plaatsen, of ik moet hem bij beiden plaatsen, maar dan moet ik heel goed opletten dat wanneer hij bij "kat" besteld is, ik hem ook bij "hond" uit de voorraad haal)
- Ik kan niet aangeven dat ik een product in meerdere kleuren heb, dus dan moet ik bijv. voor speeltjes die ik in 3 kleuren heb, 3 producten aanmaken. Omslachtig!!!
Sorry hoor, maar ik moest even zeuren, je denkt dan eindelijk te gaan beginnen met het volgooien van je webshop en dan kom je er na 1 product al achter dat je weer moet stoppen tot je antwoord hebt van de webbouwer... Die jongen kan er ook niets aan doen, ik ben gewoon rete kritisch en dan word ik chago van mezelf.
En mn logo krijg ik ook niet netjes op een groot formaat opgeslagen. Zodra ik hem opsla als een PFD of JPG bestand, word hij heel lelijk, dus dan kan mn webbouwer hem niet gebruiken voor de site... Waarom gebruik ik altijd stomme programma's?! ('k heb mn logo in publisher gemaakt)
Zo, dat lucht op
Wildgirl schreef:[LZP] Hoe zit dat nou precies met een eigen bedrijfje....
Zouden jullie ondernemers mij hiermee kunnen helpen?
Wildgirl schreef:[LZP] Hoe zit dat nou precies met een eigen bedrijfje....
Zouden jullie ondernemers mij hiermee kunnen helpen?
holly schreef:Ja hoor Joyce, als iemand iets besteld kun jij dat zien in je admin. Je database zorgt er voor dat er een factuur komt en je kunt kiezen of de mensen het zelf moet overmaken of dat je bv met ideal gaat werken.
In je admin zie je ook ergens pending staan enzo. Een rijtje van 3 iig. Dat betekend ongeveer zoiets als zwervend, aangenomen, verzonden. Als je dat netjes in stelt krijg jouw klant bij elke stap een mailtje.
Kun je niet alvast eens als nepklant rondneuzen in je shoppie?
Een nep bestelling doen? Dan kom je vanzelf langs de verzendkosten en delen die van tekst moeten worden voorzien, die je zonder rondneuzen niet opmerkt. Op die manier vind je nog punten die aangepast moeten worden.