Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en mag komen vrijdag Qizz schreef:Patpen je hoeft niet meer naar mn brief te kijken hoor die is al 20x aangepast vannacht en verstuurden mag komen vrijdag
. Was wat later door onverwachte visite en verjaardag. Wie weet voor een volgende keer?
Ik hoop voor je dat je nu ook een leuke baan tegen het lijf loopt! Misschien even niet meer zoeken? Dan komt het schijnbaar zo op je pad!
annastasia schreef:Mag ik vragen waar je momenteel werkt joyce?
. Geen idee of die functie ingevuld is of zo, gewoon niets gehoord. Zelfs geen ontvangstbevestiging van mijn brief........ Qizz schreef:Wat voor iets zoek je?
Joehoeee ik mag vrijdag op gesprek. Had vannacht mn brief om 1.15 pas verstuurd. Was maar niet tevreden. Maar hij belde vanmorgen al.. Of ik snachts meer inspiratie had. Mag vrijdag op gesprek komen voor een leuke functie bij de bank.
om er zo achter te komen. Laat dan ff weten dat de voorkeur uit ging naar een ander, zeker als je intern gesolliciteerd hebt.

en je zal toch iets moeten ook lijkt mij... 
beviel mij iig echt heel erg goed
denk dat je dan al een eind komt. wel aangeven bij S+ en Vitae dat je echt helemaal gaat voor het detacheringswerk en onderbouwen. anders willen ze je waarschijnlijk niet in het detacheringsteam hebben
want je hoort er niet al te veel goeds over. En daar betaal je dan ook nog voor......