Weet hier misschien iemand een leuk baasje voor een 6 jarige engels volbloed merrie. Moeder deed het zeer goed in de eventingsport en ook de merrie zelf kan goed springen. Ze is nog nooit uitgebracht op wedstrijden. Zeer aanhankelijke merrie het is opstappen en wegrijden zelfs na een lange periode van stil staan. Het enige probleem is, dat ze niet verkeersmak is. Ze vindt vrachtwagens en bussen en dergelijke doodeng. Er werd/wordt dagelijks mee buiten gereden. Voor meer info stuur een pbtje
Wat hoeven sommigen maar kort te wachten Jullie weten straks allemaal al of je geslaagd bent en dan zit ik nog heeeeel lang te wachten
Sita_xx
Geplaatst: 17-06-10 09:54
ik wordt tussen 12 en 1 gebeld. Ik heb net even gekeken naar de n-termen. Valt me niet heel erg tegen. Maar ik heb de laatste examens niet na gekeken, dus die weet ik niet. Wordt echt heel erg spannend bij mij.
zo pony gelongeerd. ff bijkomen en dan mijn paard rijden. Heb ook maar bedacht om mijn tuig te poetsen vanmiddag. Scheelt me morgen weer en dan heb ik tenminste wat te doen.
Sommige hoeven niet lang meer te wachten! Wel fijn dat je vroeg gebeld wordt!
Ik ga maar even douchen! Het lijkt wel of vandaag de eerste dag is met meer dan 24 uur!
Sita_xx
Geplaatst: 17-06-10 10:11
tis echt stil hier ja. Ik zal mijn pa even helpen met opruimen. En tussen 12 en 1 ga ik op mijn paard zitten denk ik. Wil niet bij de telefoon in de buurt zijn
Jullie allemaal ook sterkte om de laatste uurtjes door te komen
Ik wordt tussen 10 en 11 gebeld als ik gezakt ben. Zit nu dus te wachten. Maar ben een grote schoonmaak aant doen met m'n moeder, dus de tijd gaat nog best snel...
Wat kan ik gaan doen om de tijd te doden aaaaaaaah! Ik wil het weten!!!!!!!
Miriam91
Geplaatst: 17-06-10 10:28
Opruimen, werkt bij mij erg goed : Of een spannende film kijken.
Kiki
Geplaatst: 17-06-10 10:29
Aster_ schreef:
Wat kan ik gaan doen om de tijd te doden aaaaaaaah! Ik wil het weten!!!!!!!
Same here Ik heb gewoon echt níks te doen.
Corinne14
Geplaatst: 17-06-10 10:40
Daar is die dan... de vreselijke dag van de uitslag!
Ik heb geen idee wanneer ik wordt gebeld, en of de mensen die gezakt zijn eerst worden gebeld. Het is allemaal afhankelijk van mijn mentor... die ik nooit spreek
Baaah, de zenuwen beginnen hier flink te stijgen. Ik weet het echt niet meer...