Phylos schreef:Heb nu trouwens ook wel veel aan dit topic! zowel voor school als een toevlucht. Nu ook, mijn moeder is jarig. Nou zou je denken heel gezellig met visite enzo. En ja er is ook wel visite, maar zodra mijn zusje erbij gaat zitten is er voor mij niks meer aan. Ze hebben het alleen maar over haar vriendje steeds, en hoe het daar mee gaat en bla bla bla. En hoe klef ze altijd doen hier thuis op de bank (kind is 15) en dat voelt voor mij gewoon zo naar, ik word dan gewoon genegeerd, want ja ik heb geen vriendje, dus ben saai. Zo voelt het voor mij, terwijl ik het zelf ook heel vervelend vind dat ik geen vriendje heb. Gelukkig heb ik mijn lieve laptop met mijn geweldigste bokt, maar zit hier met tranen in de ogen. Gaat mijn broertje ook nog zeuren en de onderliggende toch wel ietwat stress van zo'n examen week. Nou toen brak ik even net hoor...
Pff sorry voor dit domme ego verhaal, maar soms moet je het gewoon even kwijt. En hier thuis kan dat niet.
Bah, vervelend voor je! Dikke knuf voor jou!
Als je ergens mee zit kom je maar lekker hier klagen en uithuilen, wij zijn er voor je!