[HK] VWO eindexamen 2010 VI

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bonaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:22

AnoukvW schreef:
Isabelliej schreef:
Het moeilijkste moet voor mij idd ook nog komen, Engels is echt een drama daar ben ik echt zo slecht in :7

Bekend!

Maar je kan het ook op mijn manier doen... Bij twijfel: B *D

(zo hoop ik mijn resultaat van vorig jaar te verbeteren, toen had ik een 2.7 ;( )

Bij twijfel B! Heb t gebruikt boor bio, wist het echt niet, was t goed xD

Dobby91

Re: [HK] VWO eindexamen 2010 VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:22

Ik ook.. zie heel erg op tegen volgende week. Kan elke keer als ik eraan denk in janken uitbarsten. :=

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:24

Net natuurkunde nagekeken. Ik kijk mezelf altijd erg streng na, maar zit nu tussen de 3,9 en de 5,9. Ik heb een 4,8 nodig, dus als de norm nou gewoon boven de 1 gaat zitten vind ik het goed :j

Morgen een volleybal toernooi in Voorthuizen waar ik ook welleens paardrijwedstrijden heb gereden :+ 't heet niet voor niets "Het Knollentoernooi" :=

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:25

Gittekit schreef:
Ik ook.. zie heel erg op tegen volgende week. Kan elke keer als ik eraan denk in janken uitbarsten. :=

Wiskunde B :\

Economie :\

SCHEIKUNDE!! :\²

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:26

Gittekit schreef:

Ik ook ;(

En Phylos: tuurlijk mag je hier je hart luchten, echt gewoon doen hoor! Hier zitten heel veel luisterende oortjes :j

Alleen ik zit zelf ook echt in de put.. Mn exvriend belde net ineens op enzo en dan doet hij eerst heel aardig. En dan hangt hij op en dan zegt hij weer zoiets doms, om stoer te doen of om een indruk te wekken. Ik heb geen idee wat hij ermee wil bereiken maar ik word er down van en chagerijnig en onzeker en en en ;(
Het is niet eens dat ik hem terug wil ofzo maar ik heb telkens ZO'N raar gevoel.. ik kan het niet omschrijven maar het is een combinatie van boosheid, verdriet, verwarring, zenuwachtig (geen idee waarom).

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:26

Phylos schreef:
Heb nu trouwens ook wel veel aan dit topic! zowel voor school als een toevlucht. Nu ook, mijn moeder is jarig. Nou zou je denken heel gezellig met visite enzo. En ja er is ook wel visite, maar zodra mijn zusje erbij gaat zitten is er voor mij niks meer aan. Ze hebben het alleen maar over haar vriendje steeds, en hoe het daar mee gaat en bla bla bla. En hoe klef ze altijd doen hier thuis op de bank (kind is 15) en dat voelt voor mij gewoon zo naar, ik word dan gewoon genegeerd, want ja ik heb geen vriendje, dus ben saai. Zo voelt het voor mij, terwijl ik het zelf ook heel vervelend vind dat ik geen vriendje heb. Gelukkig heb ik mijn lieve laptop met mijn geweldigste bokt, maar zit hier met tranen in de ogen. Gaat mijn broertje ook nog zeuren en de onderliggende toch wel ietwat stress van zo'n examen week. Nou toen brak ik even net hoor...

Pff sorry voor dit domme ego verhaal, maar soms moet je het gewoon even kwijt. En hier thuis kan dat niet.

Bah, vervelend voor je! Dikke knuf voor jou! :(:)
Als je ergens mee zit kom je maar lekker hier klagen en uithuilen, wij zijn er voor je! :(:) :j

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:30

Weet je wel waarom hij je belt Roos? Lijkt me vrij vervelend namelijk, kun je het ook niet echt van je af zetten.. (tenminste, weet niet hoe lang het al "over" is tussen jullie, maar het lijkt me sowieso een ietwat verwarrende situatie die niet geheel prettig is)
Laatst bijgewerkt door _Jitske_ op 21-05-10 23:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:30

ik ken het gevoel Roos. := Heb precies hetzelfde..

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:32

_Jitske_ schreef:
Weet je wel waarom hij je belt Roos? Lijkt me vrij vervelend namelijk, kun je het ook niet echt van je af zetten.. (tenminste, weet niet hoe lang het al "over" is tussen jullie, maar het lijkt me sowieso een ietwat verwarrende situatie die niet geheel prettig is)

Hm ja het is nu bijna 2 maanden uit.
Het was vooral uit omdat ik me soms ergerde aan uitspraken van hem en gewoon bepaalde dingen in zn gedrag (stoer doen over brak zijn/ heel veel alcohol drinken/ tot laat uitgaan en dan mij snachts half zatte smsjes sturen).
En hij weet gewoon precies hoe hij me aan moet pakken.. Eerst lief zijn en begrip tonen voor mn examenstress en zegge nvan het komt allemaal goed, ik heb vertrouwen in je etc.
En dan belt ie net, geen idee waarom uberhaupt, maar hij was op een feest (hoorde ik aan achtergrond geluiden enzo), en hij klonk echt totaal niet nuchter. En ik moet morgen met hem werken (hij werkt ook bij de AH), zegt ie op het einde: jaa ik ben waarschijnlijk wel echt mega brak en met kater enzo dus alvast sorry!

Dan denk ik echt van ja wat wil je daarmee bereiken? Net alsof ik dat super stoer vind dat hij brak is en een kater heeft..?
:x

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:33

Hmm. Proberen te negeren. :=

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:35

Gittekit schreef:
Hmm. Proberen te negeren. :=

Daar ben ik heel slecht in := Ik ben zo afhankelijk van aandacht e.d. Echt verschrikkelijk irritant.
Daarom kan ik het ook niet van me afzetten. Want ik heb het uitgemaakt, maar nog steeds als hij zegt van wat zie je er leuk uit of dat hij me altijd zo lief vind/vond ofzo, dan ga ik gelijk weer twijfelen enzo. Maarja ik moet het gewoon negeren idd, het is tenslotte niet voor niets uit.
Maar dan nog :\ moet morgen van 8 tot 11 met hem samen werken, erg leuk ^)

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:35

Hm, daar zou ik ook niet goed tegen kunnen nee. Wel raar dat hij je ineens zo belt met die mededeling :?
Inderdaad zoals Margit al zei maar proberen te negeren, iets anders heeft weinig zin vrees ik.

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:36

Hahah ik ken het probleem hoor. :) Mijn ex en ik is nog 2 jaar doorgegaan nadat het uit was, nu nog steeds steekt het weleens als ik hem zie.. :=

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:37

Aaaaw Marije :(:) Jongens zijn stom. Stuk voor stuk. En wij niet, wij zijn er voor je!! <3

Mijn ene ex is stom en de ander haat me. Dus daar heb ik geen last van :) Scheelt weer

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:39

Nu het zo over kerels gaat mis ik er ook een om me te knuffelen. :7

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:39

Ohja.
Anouk: Als je in Aalsmeer woont, waarom zit je dan in Haarlem op school? Ik woon in Amstelveen :D Dus we zijn buren. Bijna :D

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:40

Gittekit schreef:
Hahah ik ken het probleem hoor. :) Mijn ex en ik is nog 2 jaar doorgegaan nadat het uit was, nu nog steeds steekt het weleens als ik hem zie.. :=

Ja dat is echt rot he.. als het niet helemaal over is. Nu wel klaar mee of nog niet?
Gelukkig zie ik mijn exvriend niet vaak, hij zit niet in mn vriendengroep/school/hockey ofzo, dus dat is wel fijn.

Hij belde zondag ook ineens vanuit het niets of ik zin had om mee ergens op een terrasje iets te gaan drinken.
Toen dacht ik ook echt van eeeh okee waar komt dat vandaan? En dan word ik ook weer gelijk chagerijnig omdat ik vind dat hij gewoon sowieso moet weten dat ik examens doe, en dat vergeet hij dan weer (okee misschien ben ik gewoon te veeleisend? O:) )

FantasyB

Gittekit schreef:
Nu het zo over kerels gaat mis ik er ook een om me te knuffelen. :7

Ik was net bij de mijne :( maar ik moest om 11 uur thuis zijn voor de examens. Vet totalitair regime hier. Maar ik snap het wel hoor. Het zal wel beter zijn voor me :+

Stitatio

:(:) Ai meiden, veel sterkte en succes met alles.
En geloof me, en vriendje is echt niet iets waar je beter door wordt of bent! Jij bent de juiste gewoon nog ff niet tegen gekomen. :) als je jezelf maar blijft dan komt alles goed! <3

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:41

Zal de Natuurkunde norm hoger worden dan 1? O:)

Elise_K

1 vind ik ook al goed, trouwens ;)

FantasyB

Roos, ik wil niet heel naar doen. Maar heb je nog gevoelens voor hem?

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:43

Flowerpull schreef:
Gittekit schreef:

Ja dat is echt rot he.. als het niet helemaal over is. Nu wel klaar mee of nog niet?
Gelukkig zie ik mijn exvriend niet vaak, hij zit niet in mn vriendengroep/school/hockey ofzo, dus dat is wel fijn.

Hij belde zondag ook ineens vanuit het niets of ik zin had om mee ergens op een terrasje iets te gaan drinken.
Toen dacht ik ook echt van eeeh okee waar komt dat vandaan? En dan word ik ook weer gelijk chagerijnig omdat ik vind dat hij gewoon sowieso moet weten dat ik examens doe, en dat vergeet hij dan weer (okee misschien ben ik gewoon te veeleisend? O:) )

Ja is nu een jaartje ''over'', maargoed, aan de ene kant wel heel blij dat het voorbij is want het heeft me een hoop ellende bezorgd. := Maargoed het steekt nog weleens al krijg ik een sms of zie ik hem hoor, ga nog wel eens met zijn vriendengroep om namelijk.

Toch er maar niet op ingaan hoor! Doet je alleen maar meer pijn!

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:47

FantasyB schreef:
Roos, ik wil niet heel naar doen. Maar heb je nog gevoelens voor hem?

Ja daar twijfel ik dus ook heel vaak over.. Het lijkt van wel omdat ik telkens weer opleef als hij iets leuks zegt of doet. Maar als ik dat dan ga relativeren: volgens mij mis ik gewoon alleen de aandacht en het gevoel dat iemand veel van je weet en weet hoe je je voelt enzo, dan dat ik echt hem als persoon mis. Ook best zielig want eigenlijk betekent dat gewoon dat ik aandacht te kort kom? :')

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:50

Hooo ik snap zo wat je bedoeld!!!!
Dat is misschien wel de reden dat het nog niet uit is met mijn vriend en dat klinkt nog veeeeel erger!