Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nueve schreef:Hoe staan jullie eigenlijk tegenover studie + eigen paard?
Van mijn ouders mag ik ein-de-lijk een eigen paard kopen als ik uit huis ga.. Alléén. Ik weet dus niet of het verstandig is. Ik wil het super graag, maar hoe vaak zie je wel niet een advertentie met: Te koop i.v.m. studie...
Zal sowieso het eerst eens even aankijken als ik ga studeren, voordat ik een paard koop.. Als ik er überhaupt een koop. Anders is leasen/verzorgpaard ook een goede optie denk ik.
Maar goed. To the point. Hoe denken jullie erover? En degene met eigen paard: verkopen jullie die, of kijken jullie het eerst aan, of?

Met Zone voor het eerst sinds tijden weer in de buitenbak en met Lex ook lekker rondgehuppelt (onze stresskip was heerlijk relaxt vandaag).
) melden? 
Lekker weer was het ook he!
Nu ben ik wel iets minder gestresst, dus het was wel fijn! Nog wel steeds erg gestresst, maar ik hoef niet meer om alles te janken.
Zo ga ik nog maar even een uurtje leren.
.
Nog ff hard je best doen iig!
R_obin schreef:Dankje.Ik moet mezelf echt inhouden om niet keihard te gaan janken, maar laat ik dat maar niet doen want daar schiet je ook niks mee op..

Echter, we hebben nog niks van indelingen oid gezien, en nu kreeg ik te horen dat we een theaterworkshop krijgen
Ik snap niet hoe ze bij dat idee komen. We hebben over een paar weken examen en dan moeten stomme toneelstukjes doen
Gelukkig mag ik van mijn ouders wel gewoon "ziek" thuis blijven, dat scheelt wel weer
Ik heb ook wel eens gehad dat het verkeerd online stond en dat ik eigenlijk hoger had, wie weet is dat bij jou ook wel!

Desalniettemin wel een goed cijfer hoor.
En nu ga ik snel naar school, haha. Ciaooo!