Naskapower schreef:Ik heb een vouwfiets ( eigenlijk valt ie uit elkaar in 2 stukken maar hij kan wel gratis mee)
Ah okee, die mogen inderdaad wel gratis mee.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
casperzazoe schreef:Ik heb het topic niet gelezen, en het voor mij nog ver weg maar wil het toch even weten want dit zei mn moeder laatst; is een school die enorm veel geld kost, dus het gaat minder om het talent maar meer om het geld hebben..
Klopt dit? (dat heet toch particuliere school ofzo)
casperzazoe schreef:Ik heb het topic niet gelezen, en het voor mij nog ver weg maar wil het toch even weten want dit zei mn moeder laatst; is een school die enorm veel geld kost, dus het gaat minder om het talent maar meer om het geld hebben..
Klopt dit? (dat heet toch particuliere school ofzo)
_Veronique_ schreef:Je betaalt het 1 x ja, maar je zit maar 5 maanden op school dus ben je wel duurder uitdus in feite betaal je 5 a 6000 voor 5 maanden intern, stalling, schoolgeld, e.d.
Een jaar een appartementje huren, stalgeld, 55.000 km in een jaar rijden en collegegeld was ik alsnog goedkoper uit dan 5 maandjes Deurne en 5 maanden stage
Xjosee schreef:_Veronique_ schreef:Je betaalt het 1 x ja, maar je zit maar 5 maanden op school dus ben je wel duurder uitdus in feite betaal je 5 a 6000 voor 5 maanden intern, stalling, schoolgeld, e.d.
Een jaar een appartementje huren, stalgeld, 55.000 km in een jaar rijden en collegegeld was ik alsnog goedkoper uit dan 5 maandjes Deurne en 5 maanden stage
Maar op je stage heb je ook gewoon kost en inwoning in stalling voor je paard, dus ik snap niet hoe je dan nog goedkoper uit kan zijn want je maakt die kosten niet?
Je hebt geen huur, geen stallingsgeld wat je hoeft te betalen dus hoe kan dat dan ooit duurder zijn dan wel huur en stallingsgeld betalen?
themuisje schreef:toegevoegde waarde van dat bericht?
Ik geloof dat hier al een aantal keer is aangekaart dat het geen opleiding is voor doetjes. Kun je de opleiding niet aan, kun je een baan in de sector zéker niet aan. Wees blij dat het gelijk stright to the point is. Anders kom je er achter als je net een baan hebt.