VWO eindexamenkandidaten 2010

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 22:16

astriidj schreef:
Bij ons op school willen er echt veel mensen bijles geven, dr is alleen niet zoveel vraag naar bijles :+

@ xFioon: Leuk! Ik heb vorig jaar ook in Wageningen meegelopen, bij de opleiding Gezondheid & Maatschappij. Eerst ff kennis maken (met cake :)) ) en daarna hebben we een helft van een college gevolgt (45 min.). Toen zijn we bij een van de studentes op de kamer gaan eten en daarna weer naar de uni voor nog een helft van een ander college. Daarna hebben we het sportcomplex bekeken en zijn we ook het dorp ingeweest en hebben we op een terrasje gezeten. Als afsluiting zijn we gaan eten in een van de mensa's.
Bij welke opleiding ga je meelopen?

Wow dat klinkt echt super gezellig en goed georganiseerd!
Ik ga kijken of ze bij psychologie en/of pedagogische wetenschappen ook meeloopdagen organiseren

Dobby91

Re: VWO eindexamenkandidaten 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 22:40

Ik heb een dagje proefstuderen gedaan Psychologie in Tilburg, de Nijmeegse Tweedaagse (uiteraard in Nijmegen) voor Pedagogische Wetenschappen en ik ga ook nog een dagje meelopen met mn zus in deventer bij toegepaste psychologie (HBO) en dan vind ik het wel weer genoeg :D

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 00:11

Klinkt leuk astrid! Ik ga mee lopen bij landschapsarchitectuur en ruimtelijke planning ;)

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 00:18

Hee VWO bokkertjes!

Weet niet of ik nog herkend word O:)
Maarrr ik had me tijdje terug hier gemeld, alleen niet meer zoveel gekomen doorda tik het heel druk had. Heb ook echt een dra-ma-tische SE-week gemaakt (4,8; 4,8; 4,7; 5,6; 6,9), en er even hard over nagedacht of ik niet beter nog een jaar de 5e kon doen. Na wat gesprekken op school toch maar besloten er het beste van te maken en tóch door te zetten. Waar ik jullie natuurlijk erg goed bij kan gebruiken :):)

Nienewiep: Wat goed joh van je PWS! Ik ben jaloers :))

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 12:58

Oei dat is niet chill nee.. Heel veel succes met alles, we zullen je zeker helpen :)

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 15:41

Flowerpull schreef:
Hee VWO bokkertjes!

Weet niet of ik nog herkend word O:)
Maarrr ik had me tijdje terug hier gemeld, alleen niet meer zoveel gekomen doorda tik het heel druk had. Heb ook echt een dra-ma-tische SE-week gemaakt (4,8; 4,8; 4,7; 5,6; 6,9), en er even hard over nagedacht of ik niet beter nog een jaar de 5e kon doen. Na wat gesprekken op school toch maar besloten er het beste van te maken en tóch door te zetten. Waar ik jullie natuurlijk erg goed bij kan gebruiken :):)

Nienewiep: Wat goed joh van je PWS! Ik ben jaloers :))

En wees niet bang, je bent niet de enige in het topic met een slechte 1e SE week. Zijn dinsdag vergaderingen over examenklas geweest, en elke dag komt er min. 1 leraar naar me toe om te vragen hoe het komt dat mijn resultaten tegenvallen, en of ik er wat aan doe. Alsof ik een of andere debiel ben die snapt dat een 2.8 voor wiskunde niet bepaald hoog is, lijkt me vrij logisch dat ik daar voor ga werken mbv bijles ed?!! Pff soms word je zo moe van die mensen, al proberen ze je nou nog te helpen, maar die toon in hun stem bah.. :r

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 16:38

Ook bij mij is de SE-week erg tegenvallen, alles maar net 6jes (niet dat niet goed is, maar valt toch een beetje tegen).
3,2 voor wiskunde was toch wel echt het dieptepunt, maar dat hoofdstuk ligt me dan ook gewoon echt niet.
Bij de rapportvergaderingen was maar een leraar positief over onze klas := Onze werkhouding was echt geen VWO6 klas en het viel heeeeeel erg tegen dat we nooit practica willen doen :P

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 16:41

Oei, als er maar 1 positief is is dat ook niet best :')
Maar een 3.2, wel balen zeg; als het door het hoofdstuk kwam is het nog wel op te halen, of niet?
Mijn toetsweek is redelijk verlopen uiteindelijk.
Een 8.2 voor Nederlands en een 5.1 voor M&O (daar ben ik gewoon slecht in :P) en verder allemaal zessen.
Zelfs voor wiskunde had ik een 5.7, was echt zooo blij! :D

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 00:24

Al mijn leer SE's zijn over !! *\o/*
Mondeling ging best goed, heb wss een 7 :)
Alleen mijn Ak SE , was echt veel te veel voor mij! Heb net de helft af kunnen krijgen en er zijn er wel een paar die het af hebben dus ben bang voor een onvoldoende :(

Weer een beetje ego post maar na de SE's lees ik weer bij!

Rozzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 14:04

ik was hier ook niet meer geweest sinds pagina 59 :o schaam me diep :P

volgende week toetsweek! ben benieuwd.. :=

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 15:42

Yeahh, herkansing m&o een 7!!!

@Josien_ balen zeg van je ak, hopen maar dat je de rest goed beantwoord hebt dan valt het misschien nog mee! En misschien wordt de norm aangepast als er maar een paar het afhebben? Is bij ons in sommige gevallen wel zo.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 19:05

sHaKiEjLaVeR schreef:
Yeahh, herkansing m&o een 7!!!

@Josien_ balen zeg van je ak, hopen maar dat je de rest goed beantwoord hebt dan valt het misschien nog mee! En misschien wordt de norm aangepast als er maar een paar het afhebben? Is bij ons in sommige gevallen wel zo.

Ja, ik hoop het wel! baal vooral omdat ik voor AK een 8 sta :P

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 19:14

Ik kom me hier ook maar eens melden :D

Joni, 18 jaar, N&G met m&o en frans :)

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 19:52

Welkom hier Joni!

@ sHaKiEjLaVeR: Goedzo! :D

@ Josien:
Mooi van je mondeling, jammer van aardrijkskunde maar misschien valt het nog mee ;)
Hoe ging de rest van je SE's?

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 20:24

zoo daar ben ik ook weer :P
had gister meeloopdag in wageningen, ik vond het wel een lueke dag, studie was leuk en was ook heel gezellig,... maar of ik mezelf dit zie gaan doen... dat weet ik nog niet...
dus eerst maar ff de andere meeloopdagen doen :P

goed cijfer shakiejlaver!

fijn dat je klaar bent met je toetsen josien!
jammer dat je ak niet af had...

ik had vandaag eerste uur vrij, maar wist het pas toen ik al klaar stond om weg te gaan, toen ging de telefoon :P

moet ik van het weekend mijn wiskunde PO af gaan maken :z gelukkig in een groepje en niet alleen :P

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 21:24

Vandaag Nederlands ookal niet af joeehoee! ben echt een slome doos :( :P Heb alleen over wiskunde echt ene slecht gevoel en dan 2 dingen niet afgekregen maar de rest ging wel redelijk vond ik :)
Heb Dinsdag nog duits maar nu eerst genieten van een lekker lang weekend :D Lekker sinterklaas vieren en ontstressen :P

Heb een deel van mijn stress al in mijn surprise verwerkt :P

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 21:26

haha at moestj e doen bij nederlands dan?
hopelijk vallen je cijfers voor die vakken mee... :\

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 21:27

Welkom Joni :D
Wel stom dat je die toetsen rond Sinterklaastijd hebt Josien :\

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 23:45

Heee Joon!! Jij ook hier :D

Josien, inderdaad rot dat je zoveel toetsen hebt nu..

Bij ons gaat de tijd dringen, nog 1,5 week tot ons PWS ingeleverd moet zijn... AAAAAAAAHHH!!

Ik ga lekker mijn bed in, ik heb vanavond gewerkt in 't restaurant en morgen moet ik weer om kwart voor 7 eruit, half 8 op de fiets en dan van 8 tot 3 werken bij de bejaarden :Z :z
Morgenavond sinterklaas vieren, maar moet mijn gedicht nog maken... Oepsiefloeps! Komt wel goed, hoop ik :=

Slaap lekker meiden!

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 00:04

Haha tijd gaat ineens snel hé dan, al bijna klaar of wordt het toch nog stressen op het laatste moment?

Iemand nog inspiratie voor een sinterklaasgedicht? Normaal maakt mijn vader hem, maar.... Nu heb ik dus mijn vader getrokken. Erg fijn, en ik kan totaaaal niet dichten. Help??

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 12:16

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 12:44

Ik had gisteren herkansing natuurkunde, ging sleeeecht! ^)

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 13:48

xFioon schreef:
haha at moestj e doen bij nederlands dan?
hopelijk vallen je cijfers voor die vakken mee... :\

een betoog schrijven, minimaal 700 woorden en je moest eerst klad schrijven maar haalde het niet meer om de laatste 2 alineas in het net te schrijven :P

Jaa, vonden wij eerst ook maar gelukkig heb ik alleen nog duitse brief dinsdag dus hoef met sinterklaas lekker niks te leren :D
Hebben jullie het al gevierd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 14:14

Hoi hoi!

Pff, stress alom. Nog zóveel te doen voor de vakantie. :oo
Zit ook in de gala commissie, dus allemaal extra stuff.

Ga vanavond sinterklaas vieren bij vriendje! Heb voor de grap een roze Björn Borg voor hem gekocht (en ook een luchtje :) ), jullie nog ideeën wat ik bij die boxer kan schrijven?
Niet een gedicht ofzo, maar gewoon iets lekker dubbelzinnigs. Dacht zelf al aan iets van "sorry dat ik je dit aan doe :D", kan je zo mooi letterlijk en figuurlijk opvatten. :+

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 16:32

sHaKiEjLaVeR schreef:
Haha tijd gaat ineens snel hé dan, al bijna klaar of wordt het toch nog stressen op het laatste moment?

Iemand nog inspiratie voor een sinterklaasgedicht? Normaal maakt mijn vader hem, maar.puntjepuntjepuntje Nu heb ik dus mijn vader getrokken. Erg fijn, en ik kan totaaaal Piet dichten. Help??

Beetje er tussenin :P hehe