kensha schreef:Misschien ze ook eigelijk iemand zoeken in de kant met ervaring in het politiewerk. Het feit is wel jammer ze niet vermelden waar in je gebrek heb aan ervaring. Ervaring kan van alles betekenen.
Ervaring in het politiewerk is bij deze vacature niet aan de orde (voor zover ik weet) en een ieder mocht reageren mits je voldeed aan opleiding en ervarings eisen (waar ik dus kennelijk niet aan voldoe)
Het gaat hier om de verzorging van de honden en paarden op het complex (stallen mesten,buiten zetten, dagelijkse dingen maar NIET rijden) en verder heeft het niets te maken met politiewerk.
Ik ga zeker nog even informeren over de exacte rede omdat ik het onwaarschijnlijk vind dat mijn afwijzing met ervaring te maken heeft (al kan het natuurlijk altijd). Ik ben alleenstaande moeder en heb dit netjes vermeld,bovendien ben ik (al) 27 en voor veel werkgevers te oud, ik denk dus eigenlijk dat het hierdoor komt maar dit niet als argument gebruikt kan worden......zullen ze ook niet toegeven als 't wel zo is
Ik heb gewoon werk en accepteer echt wel dat niet alles kan gaan zoals ik wil, maar vind dit argument gewoon belachelijk.