Ja, inderdaad zoiets. Ik ben zelf soms goed in Frans, ligt eraan wat haha. Maar je mag ze wel naar mij sturen hoor. Ik heb morgen zelf so Frans, maar ik heb niet heel goed geleerd want ik had geen zin meer.
Ja, foto's en filmpjes zijn fijn om te hebben he! Gister ook op [naam] gereden, filmpje gemaakt en terug gekeken en zie meteen wat ik de volgende keer kan verbeteren.
Gerbrich, nee [naam] blijft lekker bij ons nu. In ieder geval voorlopig. (Je ziet haar ook op de 2e foto). Halster omdoen gaat nu ook heel goed dus dat is fijn. En we hebben nu ook een leaser/vriendin voor haar.
Ook leuk! Welke studies heb je gekeken (en ga je kijken)?
Anoniem
Geplaatst: 06-03-16 15:46
Leuk dat iedereen al naar studies is geweest!
Ik wilde gister ook graag naar Leiden, maar ik was te laat met inschrijven. Had toen nog wel de optie gehad om naar Utrecht te gaan, maar toch thuis gebleven. Wel nieuwe schoenen gekregen.
Ik ga 19 maart naar RU (Radboud universiteit in [plaats]), daar hebben ze super leuke studies! Moet je je wel op tijd inschrijven, sommigen zitten nu al helemaal vol.
Misschien ook nog even naar Wageningen kijken, maar dat is nogal veel NT/NG toch?
Kim, ik zit meer dat ik heel lang doe over keuzes maken. En dat ik zeker wil zijn van mijn keuze. Geeft zoveel rust als je in de 6e je meer op je examen kan richten dan op het kiezen van een studie. Want ik wil niet in de 6e zitten en nog geeeeen idee hebben wat ik wil doen. Dus nu maar gewoon beetje oriënteren.