Ook mooie resulaten Lienepien & Carpediem!
Jammer van je rooster Desiree, maar als je het eenmaal gewend bent valt het heus wel mee hoor! Hier ook altijd pech met lessenrooster gehad in het middelbaar, maar met een goede planning was alles goed te doen
Zo, ik heb mijn deskplanner na twee weken niks doen terug bovengehaald. Heb echt terug nood aan structuur in mijn leven, anders begin ik er zelfs niet aan. Zo twee weken niks doen is toch niet altijd positief
Planning:
Vandaag:
- weblecture van sociale psychologie 2 bekijken
- eerste hoofdstuk doorbladeren en al beginnen samen te vatten
Woensdag:
- 11u tot 13u: werkcollege van ontwikkelingspsychologie
- weblecture van differentiële psychologie bekijken en notities bijhouden
Donderdag:
- 8u30 - 10u: hoorcollege ontwikkelingspsychologie
(weet nog niet als ik ga gaan of niet, heb het vak vorig jaar al gehad en de eerste lessen zijn slechts inleidend)
- 11u - 13u: hoorcollege human biology
(idem dilemma wel/niet gaan)
- 14u - 16u: hoorcollege gedragsneurowetenschappen 2
(vak is op Toledo nog steeds niet geactiveerd, dus kan nog niks ermee doen. Heb wel mail gehad dat ze het ten laatste deze week zouden activeren)
Vrijdag:
- hoofdstuk 1 van ontwikkelingspsychologie samenvatten
- hoofdstuk 1 van human biology samenvatten
Zo dat is het zo'n beetje voor deze week. Kan nog niet echt veel doen aangezien alles in het begin nog wat in orde gemaakt moet worden qua lessen en activatie van vakken. Ook nog niet alle cursussen kunnen kopen, die zouden in de loop van de week terug binnenkomen in de winkels. Als ik me voor deze week aan mijn planning kan houden ben ik al blij