Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Jammer dat ik straks moet gaan studeren haha. In december krijgt ze de sleutel al, en zo lang stond haar huis nog niet eens te koop 

ArankaM schreef:Ik wil voedingsmiddelentechniek gaan doen in Den Bosch. Daar heb ik heel erg veel zin in!
Wie heeft er nog meer volgende week al toetsweek? Ik begin maandag met een brief schrijven voor Duits.
. gelukkig maakt Hatrick een hele hoop goed, maar het blijft zwaar!
bente12 schreef:lieef allemaal dankjewel! zaterdag was echt even poedersuiker, echt besef momentje dag we nu al ruim een half jaar zonder haar door moeten gaan. gelukkig maakt Hatrick een hele hoop goed, maar het blijft zwaar!
ik wil denk ik voeding en diëtitiek op gebied van topsport gaan doen in Utrecht of Amsterdam!
Ben blij dat het volgende week herfstvakantie is!
Ik wil waarschijnlijk ook naar Leeuwarden omdat er daar studies zijn die me aanspreken en helaas zijn die niet in Groningen, dus dan moet ik wel...
. Mij toetsweek begint op de 24 oktober
.
PeerAppel schreef:Heel veel sterkte beide!![]()
Mijn toetsweek is gister begonnen.Ben blij dat het volgende week herfstvakantie is!
Wat leuk dat er hier nog wat mensen zijn die in Leeuwarden willen studeren.Ik wil waarschijnlijk ook naar Leeuwarden omdat er daar studies zijn die me aanspreken en helaas zijn die niet in Groningen, dus dan moet ik wel...