Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
holly schreef:Op zie op blogs bovenin een balkje met o.a. meer, volgende, aanmaken, aanmelden enz. Zien jullie dat ook, of heeft dat met ingelogd/uitgelogd te maken?
Mear schreef:Zojuist is mijn 'nieuwe' webshop online gegaan! Heb deze met Open Cart opgezet, ben wel benieuwd wat jullie er van vinden
Paan schreef:Even een kort berichtje die ik net ergens las:
In november afscheid van Beatrix op brieven
31 januari 2013 - Neem eens een kijkje in de archiefkast; liggen daar toevallig nog wat guldenpostzegels? Dan moet u ze snel op uw uitgaande poststukken plakken. In ieder geval vóór 1 november 2013. Op die dag zal PostNL de guldenpostzegel met Koningin Beatrix erop namelijk afschaffen. Tot voor kort was het mogelijk om oude postzegels voor nieuwe, geldige exemplaren om te ruilen. Dat kan nu niet meer. U moet uw oude guldenpostzegels dus zo snel mogelijk opmaken, anders zijn ze niets meer waard.
Citaat:Dag xxx,
Leuk dat je aan mijn shop denkt, maar ik denk als je goed had gekeken dat je 1) mijn naam op de site had gevonden en 2) had kunnen zien dat ik me op heel andere producten richt.
Desondanks: ik vind het wel erg mooie zadelkasten, maar het past niet bij de visie van Boutique Hippique.
connepon85 schreef:Nou wat een gezelligheid zo met z'n allen stuiteren!
@Yucca; ik herken wel wat je zegt. Het is soms heel moeilijk om de lijn vast te houden. Ik zit heel vaak naar mijn Excel-sheet te staren en op een papiertje te krassen over welke richting ik op wil en hoe alles op zijn plaats moet vallen.
wendy1987 schreef:Mear: Typfoutje..
Love to accessorize is een hippe webwinkel voor al je newlook-vintage sieraden en andere accessoires. Je vindt hier alles van ringen tot shaws! In de webshop kun je gemakkelijk betalen met iDeal of PayPal, maar ook een handmatige overschrijving is mogelijk. Mocht je problemen ervaren met de webshop of een product, of heb je gewoone en vraag. Neem gerust contact op. Groetjes
Mellis86 schreef:Lijkt me een leuk idee con! De videoblogs zijn per definitie een goede toevoeging, denk ik. Al zijn geschreven blogs wel gemakkelijker om 'overal' te lezen. Vaak download ik iets en zet het dan op mijn telefoon zodat ik het kan lezen wanneer het uitkomt (bv in de metro). Een video kijk je toch nog niet zo gemakkelijk overal. Maar dat wordt zeker de toekomst.