Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Georgette schreef:Misschien heb ik de vraag al eerder gesteld, maar zijn er mensen die producten vanuit China importeren? Ik ben me hierin aan het verdiepen.
kay27 schreef:Het gaat om een privé-telefoonnummer samen met het feit dat er bij aanmelding via KvK aangegeven is dat bedrijven níet telefonisch contact op mogen nemen.Wb het bel-me-niet-register, dat werkt alleen voor particulieren. Als bedrijf kun je je niet afmelden via dat register, vandaar dat het dus niet werkt.
Citaat:Rotterdam ziet af van afvalstoffenheffing zzp'ers
Afval
eworm / Flickr - Creative Commons 2.0 by-nc-sa
Toegevoegd: dinsdag 17 jan 2012, 19:45
Update: dinsdag 17 jan 2012, 19:54
Rotterdam krijgt geen extra afvalstoffenheffing voor zzp'ers die thuis werken. Het gemeentebestuur ziet ervan af omdat de heffing voor een deel van de eenmansbedrijven onrechtvaardig is.
Het plan was om zzp'ers die vanuit huis werken een afvalstoffenheffing van 128 euro per jaar op te leggen. Daarop kwam veel kritiek: niet alleen van zzp'ers, maar ook van de gemeenteraad. De heffing zou veel mensen treffen die nauwelijks afval produceren, zoals boekhouders.
De Rotterdamse gemeenteraad heeft nog alternatieven onderzocht om bedrijven die weinig afval produceren uit te zonderen van de regeling, maar die bleken juridisch niet haalbaar.
pmarena schreef:Heb daarom jaren geleden besloten om alleen nog na betaling te leveren want al met hebben dergelijke geintjes me duizenden euro's gekost....
pmarena schreef:Je moet vooral erg oppassen met wie je zaken doet. Deze landen staan er wel om bekend dat ze als eerste producten hele nette spullen opsturen...maar op een gegeven moment wordt de kwaliteit dan ineens minder.
Of ze sturen je sample-zendingen heel netjes en snel op , en als je dan een grotere bestelling plaatst...dan krijg je ineens rommel of je krijgt zelfs helemaal niks...ga jij je vooraf betaalde geld daar maar eens terughalen immers
Kaaaren schreef:Leuk project LHO, je eigen site heeft wel een hele drukke achtergrond. hierdoor is de tekst wel wat onleesbaar.
Zie ook niet direct een link tussen de website en een oerwoud.