Ladies (en tenminste één heer), mag ik hier ook meekletsen? Ik ben een vreselijk slechte topicvolger, maar vind het leuk hier mee te lezen, dus ik moest mijn aanwezigheid ook maar eens kenbaar maken.
Ik loop al enige tijd rond met het idee om originele prints in kleine oplage, in een segment wat hier nog niet verkrijgbaar is, naar Nederland te halen en online of via andere kanalen te verkopen. Het is iets wat al enige jaren als een soort hobby doe omdat ik het zelf leuk vind originele, maar betaalbare kunst aan de muur te hebben hangen. Daar wordt erg leuk op gereageerd, daarom het plan dat iets groter aan te gaan pakken. Die woeste ideeen beginnen nu vaste vorm te krijgen. Ik ben me druk aan het inlezen op alles wat daarbij komt kijken, ben een bedrijfsplan aan het schrijven (niet voor de bank, wel om mijn doelstellingen helder te krijgen voor mezelf) overweeg een kleine webshop te laten bouwen en ben leveranciers aan het aanschrijven. Ik vind het ontzettend spannend, maar heb me wel een beetje verkeken op de hoeveelheid werk die ermee gemoeid is. Vooral omdat ik er fulltime naast werk. Voordeel daarvan is dat ik er voorlopig niet van hoef te kunnen leven, maar het laat zo weinig tijd over om dingen echt goed voor te bereiden.
Laatst bijgewerkt door Kaka op 17-07-11 11:29, in het totaal 2 keer bewerkt