[HK] VWO eindexamen 2010 VI

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Phylos

Re: [HK] VWO eindexamen 2010 VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 22:41

Heb nu trouwens ook wel veel aan dit topic! zowel voor school als een toevlucht. Nu ook, mijn moeder is jarig. Nou zou je denken heel gezellig met visite enzo. En ja er is ook wel visite, maar zodra mijn zusje erbij gaat zitten is er voor mij niks meer aan. Ze hebben het alleen maar over haar vriendje steeds, en hoe het daar mee gaat en bla bla bla. En hoe klef ze altijd doen hier thuis op de bank (kind is 15) en dat voelt voor mij gewoon zo naar, ik word dan gewoon genegeerd, want ja ik heb geen vriendje, dus ben saai. Zo voelt het voor mij, terwijl ik het zelf ook heel vervelend vind dat ik geen vriendje heb. Gelukkig heb ik mijn lieve laptop met mijn geweldigste bokt, maar zit hier met tranen in de ogen. Gaat mijn broertje ook nog zeuren en de onderliggende toch wel ietwat stress van zo'n examen week. Nou toen brak ik even net hoor...

Pff sorry voor dit domme ego verhaal, maar soms moet je het gewoon even kwijt. En hier thuis kan dat niet.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 22:43

Hallooooo :wave:

Net terug van de paardjes (meteen na mn exemen gelijk door erheen gegaan :') )

Natuurkunde ging voor mn gevoel (voor mijn doen) goed, maar nu durf ik niet na te kijken.. :\

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 22:45

Ik heb trouwens VET veel aan dit topic gehad vanochtend!!! Bokt: Bedankt!

één van die formules die vanochtend waren gegeven (v=*wortel*((2qxUak):m) ) heb ik kunnen gebruiken bij die vraag waar je die forumule moest ombouwen :D

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 22:45

Zo dan ben je lang bij de paarden geweest! :P
Heerlijk toch even zo'n uitlaatklep

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 22:46

lieziej schreef:
Ik heb trouwens VET veel aan dit topic gehad vanochtend!!! Bokt: Bedankt!

één van die formules die vanochtend waren gegeven (v=*wortel*((2qxUak):m) ) heb ik kunnen gebruiken bij die vraag waar je die forumule moest ombouwen :D

TOCH WEL!! oliebol, ik dacht dat dat met die formule toch niet kon, omdat er geen V^2 in stond, en dat krijg je als je die wortel wegwerkt...mmm nou ja pech

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 22:47

Isabelliej schreef:
Jij had toch natuurkunde?

Ja heb vandaag ook natuurkunde gehad!

Over mn engels.. Ik had vorig jaar zekerweten hoger gehad als ik gegokt had, had nu denk 1 of 2 meerkeuzevragen goed... dus als ik overal hetzelfde neer had gezet had ik toch wel meer goed gehad...

En waarom B, ja dat klinkt het meest voorkomende :+

Isabelliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 22:50

Meid het maakt helemaal niet uit, is alleen maar goed dat je af en toe je hart is even lucht :(:)
Wel een vervelende situatie, maar je moet er niet mee zitten dat je nog
geen vriend heb, je ben nog hartstikke jong en je kunt later nog lang genoeg met een jongen doorbrengen
Je moet juist nog even lekker genieten van het vrijgezellen leven, natuurlijk zijn er ook dingen die je wel mist.
Ik mis het af en toe ook wel is en dan denk ik ik zou ook best wel weer is een vriend willen hebben.
Het is wel rot dat ze je negeren omdat je geen vriend heb, is er helemaal niemand die dat opvalt? En wat zeggen je ouders
en je zusje er zelf van?
Laatst bijgewerkt door Isabelliej op 21-05-10 22:56, in het totaal 2 keer bewerkt

NieneWiep

Phylos schreef:
Heb nu trouwens ook wel veel aan dit topic! zowel voor school als een toevlucht. Nu ook, mijn moeder is jarig. Nou zou je denken heel gezellig met visite enzo. En ja er is ook wel visite, maar zodra mijn zusje erbij gaat zitten is er voor mij niks meer aan. Ze hebben het alleen maar over haar vriendje steeds, en hoe het daar mee gaat en bla bla bla. En hoe klef ze altijd doen hier thuis op de bank (kind is 15) en dat voelt voor mij gewoon zo naar, ik word dan gewoon genegeerd, want ja ik heb geen vriendje, dus ben saai. Zo voelt het voor mij, terwijl ik het zelf ook heel vervelend vind dat ik geen vriendje heb. Gelukkig heb ik mijn lieve laptop met mijn geweldigste bokt, maar zit hier met tranen in de ogen. Gaat mijn broertje ook nog zeuren en de onderliggende toch wel ietwat stress van zo'n examen week. Nou toen brak ik even net hoor...

Pff sorry voor dit domme ego verhaal, maar soms moet je het gewoon even kwijt. En hier thuis kan dat niet.

Jeetje wat vervelend meid! Dat is zo vervelend als andere mensen de aandacht op eisen en jij er maar een beetje bijhangt! :(:) Ze zijn vast ook benieuwd naar jou en hoe je examens gaan! Maar huilen is soms best even lekker, gewoon alles er even uitgooien, dat lucht echt op.

Lucifer123

oliebol ik kwam met die formule heb ik m zelf niet gebruikt.. wel iets anders in die richting.
Phylos, kan me voorstellen dat je daar verdrietig om wordt hoor. Gooi het er maar lekker uit!

Isabelliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 22:51

Haha nou ik zal de tip is uitproberen, als ik het niet weet gok ik gewoon op B. Kijken of jullie gelijk hebben :P
Hoe was bij jou trouwens natuurkunde gegaan? Of heb ik daar overheen gelezen :o

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 22:55

Phylos schreef:

Dit is geen dom ego verhaal, er is niks mis met je hart luchten hoor! :(:) Maar daarnaast vind ik wel dat je er niet zo van moet balen dat je geen vriendje hebt! Kom op, wij zijn independent woman en ooit kom je vanzelf de perfecte (of iets minder perfect maar iig een leuke) man tegen! Geniet van je leven, maak het leuk en het komt echt wel goed. :D Mensen moeten je nemen zoals je bent, met of zonder vriendje moet hier eigenlijk niks aan veranderen! Maar wel vervelend dat je familie zo doet!

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 22:57

Ohoh, de HAVO'ers komen steeds dichterbij!

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 22:58

Dat is niet lief van ze. >;)

Isabelliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 22:59

Ik ga er weer vandoor, succes iedereen met leren morgen !

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:01

Ik zit al een tijdje met die ik weet niet hoe ik hem moet noemen ( :') ) jongen op msn, en we mogen van elkaar geen smileys of 'haha' meer gebruiken. Super serieuze gesprekken opeens. :')

Phylos

Het is niet zozeer mijn familie, dit zijn vooral vrienden en kennissen. Ze vragen ook wel naar de examens, maja daar praat je niet zo lang over. De meeste zijn geen paardenmensen, dus ja daar kun je ook weinig mee. Nou ja ik ga er nog ff bijzitten en dan naar bed. Krijg er alleen zo'n depri gevoel van en dat kan ik nou net niet gebruiken

Wel heel erg bedankt voor jullie lieve reacties! <3
Tja soms ga je gewoon aan je zelf twijfelen of je dan echt zo dom, stom, lelijk, raar of anders bent, praat, doet. Maja, op ieder potje past een dekseltje zullen we maar zeggen...
Laatst bijgewerkt door Phylos op 21-05-10 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt

NieneWiep

Isabelliej schreef:
Ik ga er weer vandoor, succes iedereen met leren morgen !

Slaap lekker, jij ook veel succes morgen!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:02

NieneWiep schreef:
Ohoh, de HAVO'ers komen steeds dichterbij!

We moeten echt harder doorknallen!!!

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:07

Slaap lekker :* Niet teveel van aantrekken he, iedereen is leuk als zichzelf! <3

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:08

Ik vind mezelf ook heel leuk. <3

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:16

Goed zo. Hihi :))

Voor mij is het ook bedtijd. Slaap lekker allemaal!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:16

Phylos schreef:

:(:) Vervelende situatie, kan me inderdaad voorstellen dat je je er niet heel gemakkelijk bij voelt.
Gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder trouwens! (grappig dat jouw moeder ook vandaag jarig is :P)

Nienke: volgens mij zou dat voor mij serieus lastig zijn, een gesprek voeren op msn zonder smilies :=

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:20

Ik ga ook lekker slapen. Morgen vroeg rijden en daarna mee naar wedstrijd van vriendlief.
Gaan jullie dit weekend nog iets leuks doen of vooral leren :P

@Phylos: Hier kun je altijd je hart luchten :) Huilen lucht vaak wel even op.
Gaat de spanning er ff uit!

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:21

Hey lieve mensjes. <3
Marije, wat een rot situatie joh! Maar bedenk je, over een tijdje is de relatie van je zusje wss ook over en wie weet heb jij dan wel een heel lief vriendje! En troost je, een vriendje hebben ik niet zaligmakend! Jij vindt heus nog wel een leuke jongen!

Ik ben net naar Robin Hood geweest, was een leuke film. :) Morgen eerst paardrijden en daarna hele dag met een vriendin wiskunde doen. :=

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:22

Ik ga morgen leren, m'n paardje rijden en naar de kermis 's avonds (tent, is eerste kermis van 't jaar hier in de buurt en is altijd onwijs gezellig, is ook in 't dorp waar m'n vriend woont, beetje jammer dat die pas over een week weer thuis komt) :j

Zondag viert m'n moeder haar verjaardag voor familie/vrienden etc.

En verder weet ik het nog niet precies, moet in ieder geval ook nog genoeg leren helaas..