Ik ga maar eens naar bedje! Er is nog geen veulen, maar mn moeder en zus gaan vannacht om en om ieder uur checken (ik mag niet vanwege de examens ), dus wie weet kan ik morgenochtend een leuk berichtje plaatsen! Weltrusten!
Hu. Okee. Ik weet dat ik hier heel laat mee kom. Maar syllabus?!?! Daar is mij nooit wat over verteld. Kom ik nu pas achter!
Ik heb trouwens echt een heerlijk voor-de-examens-ontspanavondje gehad van vriendje uit eten geweest, drankje doen en een show bij mijn lievelingscomedyplekdingest. Heerlijk om me gedachten even ergens anders te hebben!
Morgen moet ik werken maar savonds ga ik leren en zondag ook in de blok!!! Ben benieuw naar het veulen
Lekker ontspannen dus fantasyb, dat is ook heel belangrijlk!!
sorry als er nog meer belangrijke dingen zijn waar ik nu niet op rageer. Heb beetje meegelezen vandaag dus weet niet meer alles. En ik zit nu op mijn mobiel, ik kan niet slapen... Examenstress begint toe te slaan?
Ontspanning is idd goed. en voor mij ook heel belangrijk, als ik eenmaal begin te stressen moet ik af en toe even een relax avondje hebben anders wordt ik gek. En mijn vriend ook . Dus die zorgt er wel voor dat ik af en toe dat leren ff helemaal van mij af kan zetten, ook in de examenweek dus. Ik heb wel steeds dag examen en een dag niks dus komt wel goed
Ben benieuwd of er een veulentje is. Over anderhalf uur kom ik wel weer ff kijken. Ik ga nu ff een analyse nederlands maken
Miriam91
Geplaatst: 15-05-10 09:53
Enenen is er al een veulen? Ik heb vanaf gisteravond ongeveer een zenuwachtig gevoel de hele dag. Best vervelend want heb wel het idee dat ik me goed heb voorbereid (voor maandag dan, de rest praten we niet over ) Ik ga nog weer even nederlands en bio examen maken. Succes iedereen met de laatste lootjes!!
Ahh het wordt steeds spannender Isjtar! Zijn er al wel meer tekenen dat het snel gaat komen?
Isjtar
Geplaatst: 15-05-10 10:24
Haha heel flauw ja Nick staat gewoon stug door te eten, dus daar is nog niks aan veranderd. Wel zijn haar banden redelijk slap en is ze dus wel heel duidelijk aan het kegelen... We moeten dus gewoon even wachten. Misschien komt het veulentje vandaag wel als ze lekker in de zon in de wei staat
Oeh spannend zeg. Het zou een mooie dag zijn om ter wereld te komen.
Net tekstanalyse NL gemaakt. Ben een 1 uur en 15 min bezig geweest. Met de tijd moet het denk ik dus wel goedkomen maandag, want met de samenvatting ben ik meestal 3 kwartier tot een uur bezig. Komt doordat je het moet schrijven, op de computer typen gaat veel sneller en makkelijker. Maar goed, ik ga mijn tekst maar eens nakijken.
Uh daar heb ik in ieder geval nog nooit van gehoord, dus ik denk het niet? Het is sowieso vaag allemaal, hoe kun je nou goed oefenen als de helft van de stof niet meer klopt.
Fjuuw. Het is idd vervelend.. Maar vaak zijn opdrachten wel gericht op één onderwerp en zie je dus wel dat je die kunt schrappen.. Maar deze opdracht combineert elektriciteit, elektromagnetisme en inductie- en wisselstromen. Nogal onhandig dus.
Mm Heb je nu een heel raar gevoel zeker? Wat was eigenlijk de reden van verkoop als ik die mag weten?
Net wiskunde examen 2008 gemaakt. Snel gedaan, nog niks geleerd, niet echt geconcentreerd. Had een 3.6. Ja, daar moet ik nog wat aan doen
Cherellee_
Geplaatst: 15-05-10 12:06
Ik zie een veulen die op zich laat wachten. Misschien inderdaad vandaag wel lekker in het zonnetje. Hoop alleen wel dat het voor maandag komt, scheelt toch zenuwen
Wat naar Annemarie! Zoiets is nooit leuk, maar gelukkig krijgt ze een leuk baasje! Sterkte vanavond
Gister is vriendlief blijven slapen en die heb ik net weer tactisch de deur uitgebonjourd Arm ding Nu aan de slag met bio, moet nog een hele hoop doen! Kan iemand mij vertellen of twenteacademy.nl leren genoeg is of mis ik dan veel stof?
Nou met de samenvatting was ik een uur bezig. Ik kwam uiteindelijk uit op een 8. NL is dus wel klaar voor mij. Misschien morgen nog 1x de theorie doornemen
Geen idee cherelle of dat genoeg is. Ik heb het daarvan nooit geleerd. Heb vorige week het stukje over DNA bekeken maar dat leek me nogal simpel voorgesteld.