NieneWiep schreef:Even een ego post maar: Ik heb mijn PWS af en naar de drukker gestuurd en het is klaaaaaaaaaaar!
Gefeliciteerd!!! Super hoor!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hopelijk is het op tijd klaar. Het kost wel wat, maar het wordt nu helemaal mooi ingebonden als een echt boek. Verwacht ook wel een goed cijfer want mn begeleider is helemaal enthousiast, terwijl hij er bijna niks mee te maken heeft gehad.
Gittekit schreef:Netjes Nienke!Fijn dat je m afhebt.
Ik ben er over de jaren heen vrij vaak uitgestuurd.. ben ook bepaald geen geschikte VWO leerling geloof ik.Dit jaar ben ik er iig nog niet uitgestuurd maar dat gebeurd bij ons in de 6e eigenlijk zelden meer, dan moet je het wel heel bont maken. Had trouwens een 3,5 voor wis.
Sowieso maar herkansen geloof ik geheh.
.
Dus toen vloog ik elke les eruit al keek ik bijv alleen maar boos.
Dan went 't wel, de jaren daarna overigens niet meer wekelijks eruitgestuurd hoor.
En mss scheelt t dat ik vrijwel nooit te laat komt dat de conrector me nog steeds wel lief vind?
oepsie.. Maargoed, gelukkig vindt de conrector je nog wel lief
hihi

haha, ik lijk bijna populair

Ilsiie schreef:Pff, wij moeten 'm 15 december inleveren.. Jottum!
Maar het einde is al in zicht, gelukkig
Kreeg net 'n krabbel van 'n meisje uit 5V, of ik haar, samen met 't andere meisje uit 5V, bijles kon geven, dus dat ze erbij komt zitten.. Nouja, primahaha, ik lijk bijna populair
super!

AnnaaX schreef:Ilsiie schreef:Pff, wij moeten 'm 15 december inleveren.. Jottum!
Maar het einde is al in zicht, gelukkig
Kreeg net 'n krabbel van 'n meisje uit 5V, of ik haar, samen met 't andere meisje uit 5V, bijles kon geven, dus dat ze erbij komt zitten.. Nouja, primahaha, ik lijk bijna populair
Waar ga je ze bijles in geven?
En succes met je mondeling morgen Josien!

ik dacht ook eerst: ja goh, kan ik dat wel? Maar ik dacht ook: nouja als het niet gaat, kan ik altijd nog stoppen 

) en daarna hebben we een helft van een college gevolgt (45 min.). Toen zijn we bij een van de studentes op de kamer gaan eten en daarna weer naar de uni voor nog een helft van een ander college. Daarna hebben we het sportcomplex bekeken en zijn we ook het dorp ingeweest en hebben we op een terrasje gezeten. Als afsluiting zijn we gaan eten in een van de mensa's.