Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
musiqolog schreef:Jij hebt er nogal werk van gemaakt, Femke! De Spaanstalige wereld moet toch een waar sprookjesland zijn als je dat allemaal zo leest...
E4D schreef:Toen ik begon met Intermediate English begon heb ik volgens mij ook niveau's geskipt door die tests te doen. Maar ik heb dan ook CAE examen in Oxford gedaan dus ik weet wel wat mijn niveau is.
Duolingo heeft mij als beloning een gratis proefperiode van Super gegeven. Erg aardig van ze!![]()
Ik heb dit al eerder gehad maar was benieuwd of er nog dingen zijn waarvan jullie die echt toegevoegde waarde vinden van de Super versie zodat ik die nu tijdelijk kan doen?
E4D schreef:Duolingo heeft mij als beloning een gratis proefperiode van Super gegeven. Erg aardig van ze!![]()
Ik heb dit al eerder gehad maar was benieuwd of er nog dingen zijn waarvan jullie die echt toegevoegde waarde vinden van de Super versie zodat ik die nu tijdelijk kan doen?
Femke_Tweety schreef:Voor mij persoonlijk,
Ik merk dat ik 'sloppy' word, slordig en onnauwkeurig, als ik onbeperkt hartjes heb.
Het beperkte aantal hartjes maakt dat ik serieuzer ben met de opgaven.
Ik denk dus dat in mijn geval langdurig super wel eens nadelig zou kunnen uitpakken.
Maar ik ben dan ook een maf geval.
musiqolog schreef:Doe ik daarvoor nou mijn best, Duolingo? Ik leer een moeilijke taal en als dank krijg ik deze belediging...
[ Afbeelding ]
Femke_Tweety schreef:Voor mij persoonlijk,
Ik merk dat ik 'sloppy' word, slordig en onnauwkeurig, als ik onbeperkt hartjes heb.
Het beperkte aantal hartjes maakt dat ik serieuzer ben met de opgaven.
Ik denk dus dat in mijn geval langdurig super wel eens nadelig zou kunnen uitpakken.
Maar ik ben dan ook een maf geval.