Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Zelf gekozen vakken scheelt heel veel, en heb toch wel al stukje basis wat me hopelijk beetje helpt haha.
Samenvatten lukt niet zo, Latijn snap ik niet (eerst even wat dingen vragen aan de leraar) en meer heb ik niet mee. Oeps.

Lekker motiverend haha.
ben de aankomende twee weken vrij en daarna tentamens.. Maar heb ook deze week gister en vandaag al in de bieb gezeten, dus het gaat wel goed volgens mij
). Ik wil er gewoon vanaf zijn, mijn opdrachten voldoende terug krijgen en in dat gesprek horen dat ik m'n stage heb gehaald. Wat zal ik dan opgelucht zijn zeg! Pfft. En dan begint alweer bijna mijn laatste stage van mijn opleiding, tijd vliegt echt voorbij nu! En nog zoveel te doen...

Morgenavond aan school werken.
10% van mijn eindcijfer voor deze module heb ik al binnen, een 8.1. Vandaag tentamen gehad (telt 60%), was er bang voor omdat ik echt niks had geleerd. Maar het viel reuze mee, veel vragen uit tentamens van voorgaande jaren dus makkelijk te doen! Nu hopen dat ik het goed genoeg heb gedaan voor een voldoende en cijfer voor mijn wetenschappelijke artikel afwachten.
En vandaag mijn laatste stagedag gehad hier, en dat was wel heel leuk (zelfs chocolade gekregen van een van de cliënten, zo lief). Nu heb ik dinsdag een toets (verpleegtechnische vaardigheden, theorie) en ik moet nog een verslag afmaken en dan inleveren. Morgen dus nog even flink aan de slag, want in de middag ga ik naar een vriendin aan de andere kant van het land toe, even lekker bij haar zijn, bijkletsen, logeren en dan zaterdagavond weer naar huis
. Héél veel zin in, maar daarvoor moet ik dus nog wel even flink gaan leren.

Vandaag ging het ook best wel goed! Was alleen mijn woordenboek vergeten, stom! Heb er gelukkig een kunnen lenen. Vanavond moet ik oppassen tot een uurtje of 12, ben helaas ontzettend moe en voel me niet zo lekker, maar ga toch proberen wat te doen. Vroeg naar bed kan helaas niet. 
!