Memories schreef:kimberly1995 schreef:
Ik weet echt niet of de antwoorden die ik heb ook kunnen. Heb nu pas 27 van de 68 punten. Vond het echt lastig. Wil eigenlijk ook klagen, maar weet niet zo goed wat..
Vast wel minstens 34 punten toch! toch! Denk alleen niet dat de n term heel hoog gaat zijn, maar dat komt echt wel goed hoor!
Ja ontzettend veel ecologie. Ik vond het echt raar, overal kwamen ze weer zodra het even kon met die verrekte ecologische vraagstukken aanzetten. Maaaaaar geen hardy weinberg, pO2/pCO2 berekenzooi gelukkig
Net toch nog maar weer even gekeken in cv, alweer 3 meerkeuze gezien die ik ook goed had. Alweer 6 punten binnen + 1 van de laatste vraag.De rest ga ik nog maar niet kijken.
Het erratum van scheikunde vergeten? Fijn dan... En puntjes sprokkelen gaat vast wel lukken! Zeker bij bio zijn er toch wel regelmatig van die antwoorden die niet helemaal in het cv zo genoemd staan maar wel goed gerekend kunnen worden.
Ja, juist door veel inzicht kunnen ze zich niet strak aan het cv houden. Heb ik ook in mn klacht gezet.

Maar als ze achteraf gestolen zijn neem ik aan dat dat niet het geval is.. maar wel ontzettend banketstaaf voor die leerlingen daar
arme vmbo'ers
Maar dat hoeft natuurlijk niet als ze achteraf gestolen zijn gelukkig!!