Toekomstige studenten HBO

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jatoby

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 18:41

Ja, ik zou ook echt niet met andere willen haha. Het zijn drie heel goede vriendinnetjes die ook nog eens hard werken, dus dat is een perfecte combi! :P

Maar je leert wel goed samenwerken als je telkens wisselt van groepje :)

Pff, nog even doorleren en dan is een vak weer zo goed als af *\o/*

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 18:43

Mijn groepje is zo apart, als je van te voren had gezegd: dat gaat echt goed werken, dan had ik je uitgelachen haha!
Maar nu is het altijd super gezellig, werkt het super onderling, iedereen heeft zijn eigen rol en het eindproduct is ook nog eens goed :D

Wij zijn trouwens met 6.
Laatst bijgewerkt door xSannee op 29-10-13 18:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 18:43

Ja klopt zo heeft ie het bij ons ook gedaan. Maar hij maakt gewoon de groepjes best stom want ik heb echt geen zin in dat gezeik dat de een meer doet dan de ander, of dat de ander weer geen zin heeft o.i.d. maar dit zit er wel in _O-

Jatoby

Re: Toekomstige studenten HBO

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 18:44

Haha, ow dat is heel fijn Sanne! :D

Ja voor dat gezeik met mensen die niets doen ben ik echt bang hoor, als we niet mogen kiezen volgend blok := .

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 18:47

Ja precies, zal wel geklaag opleveren, want ik ben zelf dat wanneer ik iets moet maken ik het ook echt doe, en zorg dat ik het ruim van te voren heb zodat ik daarna nog kan verbeteren. Maar dat andere mensen dat niet doen he, oeioeioei.

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 18:58

ja wij mogen ook niet kiezen.. gelukkig wel ander groepje volgend blok maja.. of dat beter zal worden? wie weet.
er is gewoon 1 iemand heel erg lui.. en ik wil gewoon een master cijfer halen.. dus dat botst :') :')

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 19:10

Mijn groepje zijn allemaal liefjes <3
Alleen 1 iemand is er bijna nooit, maar we werken toch bijna nooit in groepsverband dus dat maakt niet zoveel uit. Leerteams zijn er meer om het overzichtelijk te houden aangezien de klas vrij groot is.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 19:14

Ja het zijn bij ons wel echt groepjes waarmee ik samen iets moet inleveren dus is wel fijn dat iedereen er dan is :P
Maar de lessen zijn ook verplicht, anders haal je gewoon je module niet en moet je die volgend jaar over doen.

Dat is echt rot Nanno_123... wij hebben wel echt allemaal gemotiveerde mensen gelukkig :D

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 19:22

Sem_ schreef:
Ik heb mijn tentamenweek cijfers terug!

Sociologie een 8.9
Onderzoeksvaardigheden een 9
Signaleringsrapport (thuistoets) een 9.4
en voor Sociaal Agogisch Werk een 9.6

Ik ben zo blij! :D

Sterkte met je vader Warboel!

Haha wauw en ik was al zo trots op mijn cijfers!
Zit jij in Breda of in Den Bosch? Ik doe dezelfde opleiding. Anders zitten we misschien bij elkaar op school.

Ik had voor het signaleringsrapport een 9, voor SAW een 8, voor OZV een 7,7 en Sociologie een 7,2.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 19:24

Ik zit in Den Bosch op school. :) Ook nette cijfers! Waar zit jij?
Waren bij ons wel veel die tentamens niet gehaald hebben..

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 19:28

Sem_ schreef:
Ik zit in Den Bosch op school. :) Ook nette cijfers! Waar zit jij?
Waren bij ons wel veel die tentamens niet gehaald hebben..

Hoe bedoel je waar ik zit? De locatie? Ik zit op Hervenplein. Voor zover ik weet is er alleen Avans die die studie heeft in Den Bosch. :P
Ik zit in klas D.

Ja bij ons ook wel, maar ik vond het eigenlijk wel relatief makkelijk. Alleen Sociologie viel me tegen.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 19:29

Ik bedoelde Den Bosch of Breda! Ik zit in klas B. :)

Edit: Klas B dus, niet A. :Y)
Laatst bijgewerkt door Sem_ op 29-10-13 19:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 19:31

Oooh haha. Ja ik zie nu dat ik dat er niet bij heb gezet, dacht van wel. := In Den Bosch dus haha.

Goldwynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 20:38

Two down, three to go.. ^^ Vandaag is me hardstikke meegevallen, maarja, dat weet je pas zeker als je de resultaten terug hebt, haha.

Mijn rooster is eigenlijk wel verbeterd (A)

Maandag; half 9 tot half 6
Donderdag: half 9 tot half 2
Vrijdag: half 9 tot half 6.

Goed, half 9 starten is voor mij wel om kwart over 6 op, maar als daarnaast staat 4x per week uitslapen, dan hoor je mij écht niet klagen ^^

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 20:42

zo lekker rooster goldwynn.. daar ga ik ook voor haha!

Goldwynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 20:56

Ja, ik klaag écht niet haha. Mijn vorige rooster was ook érg goed te doen, had ik een dag vrij in, maar gezien mijn reistijd van 3 uur per dag vind ik het zo met een lange dag helemaal niet erg ^^ Heb toch dinsdag vrij om weer bij te komen :P

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 21:20

Ja ik heb het geluk dat mijn school 5 minuten fietsen heb, en mocht ik de stoplichten en windje mee hebben 3 minuten _O-.

Ik heb besloten dat ik echt niet meer moeten leren voor het tentamen van morgen, heb alleen de powerpoints nog een een keer doorgenomen. Heb er echt te veel aan gezeten voor deze toets afgelopen weken. Doe het morgen ochtend wel weer als ik weer helemaal fresh ben

Goldwynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 21:34

Haha, hier hetzelfde. In de trein terug naar huis een samenvatting doorgenomen. Nu probeer ik nog braaf stof te leren voor onderzoek, maar eigenlijk heb ik daar de fut/zin niet meer voor en wil toch om 9 uur naar bed :P

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 21:38

Haha 3 uur per dag reizen ken ik... fiets, bus, trein, bus... school en weer bus, trein, bus, fiets _O-

Ik heb vandaag wel hard geleerd, Ben wel blij met mijn collegevrije week nu, kan ik goed doorstampen voor de tentamens :P

Goldwynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 21:39

Aah, beter, moest het doen met alleen herfstvakantie wat van 9 tot 9 studeren was, haha.
Nu twee gehad, nog drie te gaan..

Hier is het bus, trein en lopen, en dan het rideltje tegenovergesteld..
Mits er natuurlijk geen aanrijding met een persoon plaats vind tussen Zwolle en Amersfoort. Vanochtend door vaders gebracht ivm tentamen, terug met een omweg van een half uur extra.. Achja, ben weer thuis .. En er zal ergens anders een familie doodongelukkig zijn..

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 21:41

Ik moet eerst 10 minuten fietsen, dan 35 minuten treinen, dan 5 minuten metro, en dan 5 minuten lopen.
Zo zou je zeggen dat het reuze mee valt, maar met alle wachttijden erbij gerekend ben je toch al gauw anderhalf uur onderweg :+

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 21:47

Oh dat had ik laatst ook, "gelukkig" kon ik nog wel naar mijn eindhalte, maar daar moest ook iedereen de trein verlaten om die reden.

Geen mensen hier die maandag tentamen hadden trouwens? En als ze die wel hadden, geen problemen met de treinen gehad?

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 21:50

oh ben zo blij dat ik daar vanaf ben, alhoewel op m'n vorige school was het ook maar een half uurtje met het OV. En toen de opleiding verhuisde, een kwartiertje fietsen. Fijn om in het 'midden' van Rotterdam te wonen

Goldwynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 21:52

Ik had maandag tentamen, van 9 tot 10

Ik heb nergens last van gehad, maar klasgenoten die op een later tijdstip hadden én die op hetzelfde traject rijden hebben een botsing met een boom gehad op het spoor.. Dus denk dat ik mazzel heb gehad.

Nu lekker richting bed, onderzoek leren komt morgen wel weer, heb daar nog tot maandag de tijd voor ^^

Mijn bus is 20 minuten, trein 35. Maar al met al ben ik anderhalf uur onderweg, als ik laat les heb zelfs soms bijna 2 uur omdat het écht niet aansluit XD

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 21:54

Oh dan heb je inderdaad geluk gehad!
Ik had rijles in Arnhem dus moest ook met de trein daar naartoe, heen ging prima, terug kon niet meer _O-
gelukkig gaat daar ook een bus..