Yellomofoon: Dank je wel!
Connepon85: Ik maak ze niet zelf, maar zoek ze op op internet. Als het goed is staan er ook bronvermeldingen bij, zal zo even checken of ik ze misschien ergens vergeten ben!
Navanja: Haha dank je wel!
Mellis86: Ja dat is inderdaad een banner die niet aanklikbaar zijn. Iets naar onderen staat al een 'like-box' van Facebook. Wellicht dat ik die banner nog ga veranderen, het moeten eigenlijk meer korte mededelingen zijn

Lalidan: Ja dat zal inderdaad haha..moet dan nog even laten doorlopen door iemand ik ben nog bezig met een KvK, dus zodra ik deze heb dan komt deze er uiteraard op. Ik draai nu nog eigenlijk amper omzet, ik begreep dat je dan nog geen KvK nodig hebt.
11AFotografie: Ja dat is iets wat ik nog weg moet halen, maar omdat ik eigenlijk weinig kennis heb van .php ben ik nog aan het zoeken hoe ik dat weg moet krijgen. Deze bedragen zijn gewoon incl. BTW trouwens. Dus ik moet alleen even zoeken hoe ik dat excl. BTW weg krijg
Maar zoiets zou ik doen als de webshop helemaal functioneert; ik had alleen even gekeken naar het uiterlijk van de shop.