SuSem schreef:Ik snapte het ook niet, maar ik ben er wel blij mee..
Ja dat snap ik. Nou misschien gaat het voor mij dan toch nog meevallen, geen idee. Ik snap er nu niks meer van na jouw verhaal.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linnie050 schreef:Vanmiddag op gesprek geweest bij een uitzendbureau voor een tijdelijke functie.
Het uitzendbureau heeft me voorgesteld maar ze kregen te horen dat ik al voorgesteld ben door 2 andere uitzendbureau's.
Nou ik ben heel benieuwd! Vind het ook een beetje een vreemde zaak.
Debola_89 schreef:Hallo iedereen,
ik maakte zonet een topic aan ( [STW] Nu al solliciteren? ) en kreeg de tip om mijn vraag hier te stellen.
Bij deze; (het staat wat uitgebreider in het topic)
Ik studeer eind juni af, maar ik heb vandaag een zeer leuke vacature zien staan. Nu ben ik nog niet overtuigd om te solliciteren omdat het nog 8 maanden is vooraleer ik afstudeer... Hebben jullie tips?
Debola_89 schreef:Inderdaad.
Wat bedoel je met uitloop is te lang? Ik slaag ondertussen al 5 jaar met behoorlijk goede punten. Kans is behoorlijk klein dat ik er langer over zal doen. Zeker al bedankt voor je reactie!
Debola_89 schreef:Oké, dat snap ik wel,maar dat zijn toch uitzonderingen vermoed ik. Als ik duidelijk aangeef dat ik pas vanaf 1 juli beschikbaar ben, zou dat toch geen misverstanden mogen geven?
vuurneon schreef:Debola_89 schreef:Hallo iedereen,
ik maakte zonet een topic aan ( [STW] Nu al solliciteren? ) en kreeg de tip om mijn vraag hier te stellen.
Bij deze; (het staat wat uitgebreider in het topic)
Ik studeer eind juni af, maar ik heb vandaag een zeer leuke vacature zien staan. Nu ben ik nog niet overtuigd om te solliciteren omdat het nog 8 maanden is vooraleer ik afstudeer... Hebben jullie tips?
Nog niet doen, want 8 maand is te lang (kans op uitloop is altijd aanwezig immers). Zit je in je laatste fase: dat je alleen nog even je scriptie moet verbeteren, dan doen. Maar nu ben je echt te vroeg; neem aan dat diploma bij de vereiste staat? Je bent niet bevoegd om dierenarts te zijn nu, dus ze zullen je afwijzen ivm aansprakelijkheid. (En als je nog 2 week te gaan hebt, dan is het vaak minder een probleem natuurlijk). Als ze kunnen kiezen uit iemand met diploma of iemand zonder, dan is de keuze snel gemaakthoe sneu ook natuurlijk.
Je mag wel solliciteren, maar ik weet eigenlijk wel zeker dat je wordt afgewezen.
Mri schreef:en zo makkelijk als dat ik brieven schrijf voor een ander, zo moeilijk vind ik het voor mezelf....
Ik heb een leuke vacature gezien maar het schrijven van de brief blijft lastig