Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)! En toen ik naar de wasmachine liep dacht ik bijna dat iemand mn spullen had gejat (is een wasserette hier beneden) maar het was gewoon allemaal naar buiten geslingerd en het zat helemaal tegen de trommel aan..
En 's avonds als ik dan naar huis moest, moest je zachtjes rijden over de dijk.. Heulemaal zwart gekleed naar de kerk, dus als je niet op lette..
Beetje typisch ja..
Oh en ik weet nog toen oudejaarsavond een keer op een zaterdag was, gingen ze voor 12en al naar buiten om vuurwerk af te steken. Ja want op zondag mag je niks doen hè, en na 12en is het zondag dus ja... 
Doe ik ook zo vaak. Zoals gisteren. 
Echt geen zin in.. Magrathea schreef:HihiDoe ik ook zo vaak. Zoals gisteren.
Zit ik bij mijn ouders:
Ik: 'Goh het regent nog wel hard zeg'
Mams: 'Je mag de auto wel lenen hoor!'
Ik: 'Okee'
Anders had ik een kwartier door deze storm & wind moeten lopenEcht geen zin in..

Daag, tot straks
die ik echt niet meer kwijt kan! ik zit nu elke dag 20 min in de auto om naar mijn paard te gaan, die nu op een stal staat waar ze in de zomer en winter lkkr buiten komt. als ik die auto niet had zou ik veel dichterbij moeten zoeken naar een stal. zo en dat valt dan tegen hoeveel stallen in de den haag de paarden 24 uur binnen hebben en dan ook sommige die geen wei hebben
.
Dit is de belangrijkste tip van je leven: DOE HET NIET!!!! Ben intussen al een uur aan het poetsen geweest en de olie zit er nog steeds.. Durf er amper te lopen, het is spekglad