Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Georgette schreef:Zelf heb ik wel een aantal keer een showjasje uit China gehaald maar geen complete producten lijn. Vrienden van mij hebben dat wel gedaan voor hun webshop. Alleen heeft dat zoveel problemen/vertraging opgeleverd (zeg gerust een jaar of 2 volgens mij) dat ze op een gegeven moment moesten stoppen....Misschien heb ik de vraag al eerder gesteld, maar zijn er mensen die producten vanuit China importeren? Ik ben me hierin aan het verdiepen.
Memuska schreef:Oh bah die tele-verkopers!!!
Ik werk ook van thuis uit, en net zoals bij jou Kaisa gaat de telefoon hier dagelijks... Zowel vaste lijn als de gsm. Vroeger bleef ik vriendelijk luisteren om de goede man of vrouw in kwestie dan rustig en zeven keer uit te leggen dat ik geen interesse heb en eigenlijk ook geen tijd om te luisteren, tegenwoordig zeg ik gewoon "geen interesse, sorry, fijne dag verder" en hang ik gewoon op. Heel bot van mij maar ik heb er geen tijd voor en geen boodschap aan. Zijn idd vaak linke trucken ook ja!
Zo hadden wij trouwens iemand die consequent reclame bleef faxen. Elke dag minstens één A4. Kon je onderaan een hokje aankruisen en terugfaxen als je geen reclame meer wenste te ontvangen. Nu ben ik bitter weinig geïnteresseerd in aanhangwagens dus faxte ik het blad netjes weer terug. En nog eens. En nog eens. En nog eens. En toen was ik het beu, en heb ik een aantal zwartgekleurde papieren genomen, aan elkaar geplakt en zo in een rondje door de fax laten gaan naar zijn nummer, gedurende een hele nacht. Geen reclame meer gekregen en ook nooit meer wat van gehoord