Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nuage

Re: Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 23:50

Abonnement wordt heel de tijd stilzwijgend verlengd per half jaar. Maar om het te verhuizen moet je ook een token hebben ofzo, ik snap er gewoon geen drol van en eerlijk gezegd heb ik ook 0,0 zin om me erin te verdiepen. Ik lees alleen maar blablabla hoop gedoe en kost me weer 20 uur ofzo voordat het geregeld is :+

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 23:55

Leedebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 23:57

haha, ik snap wat je bedoeld hoor! Ze zetten het altijd zo neer dat het heeeeeel ingewikkeld lijkt, zodat je er bij voorbaat al niet aan begint! :D Als je ergens anders een hostingpakket aanvraagt kan je over het algemeen gelijk aangeven of je je domeinnaam wil verhuizen naar hun. Zij gaan dat vervolgens voor je in gang zetten. Die "code" kan je bij Argeweb op de volgende manier ontvangen: (ff van hun site geplukt)

Uw verzoek via de Customer Site indienen

Wanneer u in het bezit bent van een geverifieerd e-mailadres kunt u een verzoek via de Customer Site indienen om de benodigde autorisatie code te ontvangen.

Eenmaal ingelogd gaat u via het kopje "administratief" --> "Diensten opzeggen".
Vervolgens kunt u gaan naar de "wegverhuis pagina".

Wanneer u de juiste domeinnaam heeft gevonden klikt u deze aan. U kunt vervolgens "Wegverhuizen via e-mail" aanklikken. De lock wordt van uw domeinnaam verwijderd en Argeweb stuurt u binnen één werkdag de bevestiging van uw wegverhuizing inclusief de betreffende code.

Heeft u geen geverifieerd e-mailadres dan kunt u via dezelfde pagina een formulier downloaden. Welke u vervolgens ondertekend aan ons kunt versturen.

Voor zover ik kan zien moet je uiterlijk 2 maanden voor het einde van je contract opzeggen.

Edit: ik heb overigens helemaal geen ervaring met Argeweb!

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 00:03

Oh maar ik heb al die uitlegdingetjes wel gelezen hoor. En ik ben absoluut slim genoeg om dit gewoon te regelen. Maar ik heb gewoon zo erg geen zin om me met dit soort onzin bezig te houden dat ik het uiteindelijk maar weer wegklik :o

Leedebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 00:05

Dat vermoedde had ik al ;)
Het maakt mij verder niet uit hoor, ik eet er niet minder om :+

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 00:07

Nee je moet me ook vooral niet zielig vinden hoor :D
Ik moet gewoon iemand vinden die dat gewoon eens voor mij gaat regelen hahaha eens kijken of ik hier thuis iemand gek genoeg krijg :D

Leedebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 00:10

:(:) :')
Nou succes dan maar!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 00:30

Foei Nuage.
Maar zooo herkenbaar haha. Ik heb de verhuis van de 2 sites ook nog niet geregeld. Eentje hobbelt er al 5 jaar rond en al die tijd roep ik het al haha.

HorseRunner

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 00:33

Op http://www.dutchjoomla.org kan je alles in het nederlands vinden. Als je hulp nodig heb stuur maar een pb. Wat betreft die msnknop dat is een component die we geintegreerd hebben. Als mijn laptop aan staat kunnen klanten of bezoekers vragen stellen. Heel handig dus.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 00:36

Ik krijg iedere 6 maanden die rekening en dan vloek ik een dagje over dat het veel te duur is en dat ik er vanaf wil. Misschien kijk ik dan eens op de site hoe het ook alweer zat. Om het daarna weer compleet te vergeten hahaha

tante_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 09:47

Zo he jullie schrijven wel heel veel in 2 dagen poehee,
wwwebdesigner is een jong internet bedrijf die banners en webwinkels maakt. Ze gaan onze webwinkel maken voor ongeveer 1400 euro. Hun maken de webwinkel helemaal zoals wij willen en dan ook echt mooi. Ik kan dat zelf echt niet zo mooi en professioneel

@hilda Ik zo nooit vanaf prijzen doen omdat dan mensen nog niet weten waar ze aan toe zijn.

kay27

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:13

Ik ben heel tevreden over SoHosted, ik heb daar 2 sites lopen. Kost 14,- per jaar domeinnaam (.nl) en dan kom ik totaal (+ hosting) op €38,- per jaar per site, incl btw. Dat vind ik best prima te doen.

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:28

Nuage, ik denk dat als je sohosted mailt met de opdracht dat ze jouw domein naar hun server en zo over moeten zetten dat ze het zo voor je regelen.

Als ik iets wil of iets niet lukt ook al is dat eigenlijk niet hun pakkie aan dan krijg ik altijd snel een duidelijk antwoord.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:29

@Nuage: Kun je op die pagina waar je ftp gegevens blank zijn, niet een nieuwe aanmaken? Dat had ik namelijk bij Strato. Dan kun je klikken op nieuwe ftp account en kun je alles zelf invullen en zo...

kay27

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:30

Hilda79 schreef:
Nuage, ik denk dat als je sohosted mailt met de opdracht dat ze jouw domein naar hun server en zo over moeten zetten dat ze het zo voor je regelen.

Als ik iets wil of iets niet lukt ook al is dat eigenlijk niet hun pakkie aan dan krijg ik altijd snel een duidelijk antwoord.

Heb jij ook sohosted Hilda? Dat is ook mijn ervaring met de helpdesk daar, ze zijn heel behulpzaam en vriendelijk en alles wordt binnen no time goed geregeld.

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:19

Ja al jaren! Ben echt super tevreden. Had paar jaar terug eens ineens heel veel verkeer maar dat rijmde totaal niet met het aantal bezoekers. Binnen no time gingen ze op zoek en wat bleek mijn foto's werden op andere sites met een deeplink gebruikt. Zonder dat ik daar om vroeg hebben ze toen dit helemaal opgelost.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 21:47

aaargh, ik ben bezig met het fotograferen van mn producten, in zo'n kleine fotostudio die je gewoon op tafel kan zetten, maar het ziet er zoooooo goedkoop uit... Dus nu mijn dilemma: mooie foto's van mn producten op internet zetten (en dan verschillende achtergronden hebben), of alles met dezelfde achtergrond, maar wat er wel een beetje amateuristisch uitziet...

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 21:49

tante_t schreef:
Zo he jullie schrijven wel heel veel in 2 dagen poehee,

Zegt ze _O-
Ik open net twitter en wat zie ik daar aan geklets van jou en 11A? :')

Er zijn nogal wat website verbouwingen gaande lees ik?
Ik, hilda, tante t, nuage, wie ook al nog meer?
Wil het een beetje vlotten bij jullie?
Doen jullie ook nog wat creatiefs voor de klanten als de nieuwe site online gaat?

Ben je dat nu aan het doen Joyce?
Zet de "tent" eens overdag in een mooie lichte ruimte, scheelt een hele hoop hoor.
(de foto's van het topic in mijn onderschrijft zijn ook gemaakt in een fotobox)
Heb je een foto voor ons van een product gemaakt in de fotobox?
Laatst bijgewerkt door holly op 26-02-11 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 21:51

@ Joyce, wat moet je op de foto hebben qua producten?

@ Holly, ik laat het doen hé. Heb al een preview gehad en daar heb ik al mijn ideetjes over gespuid. Wordt echt heel mooi. Zelf ben ik nu bezig met Paard in Portret om dat helemaal over te zetten naar alleen nog maar Friese paarden.
Als In Portret af is ga ik daar denk ik wel iets mee doen. Actie met korting of zo. Precies weet ik het nog niet.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 22:00

Van alles! Maar ik dacht, laat ik beginnen met wat makkelijks (daar ben ik geheel op terug gekomen, haha). Ik ben was net bezig met het fotograferen van Hunter halsbandjes voor katten, zoiets bijv.:

Afbeelding

Afbeelding

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 22:04

Deze afbeeldingen mag je niet gebruiken?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 22:12

De meeste afbeeldingen kan ik waarschijnlijk wel van internet plukken, gewoon van de site van de groothandel en die mag ik gebruiken. Denk dat ik dan alleen de producten met een lelijke achtergrond, of waar ik geen goede foto van kan vinden, zelf op de foto zet...

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 22:23

Ik denk dat, wanneer je niet al te lang erover wil doen om je shoppie te openen, dat idd best een goed plan is Joyce.
Als de boel online staat, kun je altijd nog een middagje gaan fotograferen en bijwerken.

Maar nogmaals, heb je een voorbeeld foto van een product dat je in de fotobox hebt geschoten? (mm die zin klopt niet helemaal)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 22:23

ik ga ff een foto uploaden!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 22:30

Ik heb 3 dingen uitgeprobeerd, uiteindelijk dacht ik dat ik maandag maar een knuffelbeest moest gaan kopen en daar de halsbandjes en tuigjes bij om doen, haha. Ik moet trouwens het doek waar ie op ligt even strijken, want die kreukels zien dr niet uit!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding