Ik vind de normen best tegenvallen Is persoonlijk, dus mensen die niet willen kijken niet extra in de stress schieten.. Weet mijn punten niet meer dus ook niet zeker of ik het gehaald heb, hoop het wel.
Nou weet ik het helemaal niet meer Wiskunde en Scheikunde zijn bij mij allebei 1.9.. Zijn de toetsen waar ik over twijfelde... Dus ik hou hoop om gewoon in een keer geslaagd te zijn!
Hoi allemaal!! Wat doen we straks? Ik neem de laptop mee naar boven en ga van 12 tot ik gebeld word bokken. Nu even normen kijken. Niet dat ik er iets aan heb want ik heb toch niks nagekeken.
FantasyB
Geplaatst: 17-06-10 08:31
woo. Engels heeft echt een hoge n-norm. Ik had 0.2 nodig.
Laatst bijgewerkt door FantasyB op 17-06-10 08:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Nou het viel mij redelijk mee. Alleen nederlands schrok ik even van, maar die had ik gelukkig goed gemaakt. Waarschijnlijk rond de 7,1 Zijn die punten in de samenvatting nou nog goedgerekend?
Als ik het zo zie dan heb ik misschien zelfs voor engels een 5,0! had een 4,8 nodig. Zou betekenen dat ik met allemaal voldoendes slaag. De 7 van natuurkunde hangt erom. Wat ik heb uitgerekend was een 5,5 heb een 5,8 nodig voor een 7. Verder zijn de 7'ens wel bijna allemaal 6'en geworden. Dat is wel jammer. Maar het waren allemaal 6,7 en 6,6 en 6,5 dus ja dan heb je ook niet heel veel over voor een 7. Voor wiskunde heb ik zelf nu uitgerekend een 8,8 Hoop dat dat zo is, want dan sta ik een 9. Zou leuk zijn op mijn lijst.
Nu maar afwachten op het telefoontje, maar het ziet er wel goed uit denk ik
Ik wil het niet weten. Mijn kinkhoest is weer om de hoek komen kijken. Dat heb ik altijd als ik veel stress heb. Dan valt mijn stem weg, ga ik de hele dag hoesten en krijg ik migraine enzo. En slapeloosheid.
Ik moest een 8.1 halen voor wiskunde om een 9 te staan. ALS ik slaag zonder her. en ik heb een voldoende voor kunst. Ga ik OF Engels OF wiskunde herprofileren denk ik. Zijn mijn twee beste vakken.
Marije doet het beter dan ik Die doet het gewoon in een keer.
Dat is wel goed van je als je dat nog kan. Ik ga denk ik niks meer opnieuw doen, denk niet dat ik in de stemming ben om te gaan leren als ik geslaagd ben. Daarnaast ga ik toch geen loting doen, dus het zou ook vrij zinloos zijn..