Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

LarissaXX schreef:Sander, heb je er dan niet gewoon deze week 4 en volgende week 4?
Ik heb vooral geen zin in vrijdag - natuurkunde en geschiedenis wordt geen hele gezellige dag. En daarna maar 3 dagen voor wiskunde en scheikunde! Gelukkig heb ik na wiskunde alle moeilijke vakken gehad

Olympus_ schreef:Ik krijg helemaal geen verstandskiezen
Moeder natuur heeft dat bepaald omdat mijn kaak veel te smal is. Zelfs met 4 kiezen getrokken is het nog krapjes, laat staan als ik ook nog verstandskiezen zou krijgen.

Phylos schreef:Zo dat is dan een eindje reizen ofniet peerdenlover
er rijdt een schoolbus en dan ben je tussen een half uur en een uur op school of weer thuis, ligt eraan hoe druk het is op de weg, enige nadeel is dat die bussen maar heel weinig rijden op een dag en je af en toe een uur of meerdere uren moet wachten
maar ik ben het gewend, doe het nu 6 jaar dus
er is wel onderbouw van mijn school in rijssen maar ik deed/doe tweetalig onderwijs (in onderbouw veel vakken in het engels, in bovenbouw met engels veel met cultuur/literatuur bezig en hoe taal daarbij wordt gebruikt) en dat was alleen in apeldoorn

Citaat:NieneWiep - Nienke
Citaat:NieneWiep - Nienke
Isjtar - Renske
Chris - Chris
Dat is een stuk makkelijker. Of iemand anders wil heel graag openen? Citaat:NieneWiep - Nienke
Chris - Chris
Isjtar - Renske
R_obin - Robin
Aangezien ik toch niks doe ga ik wel alle namen opzoeken.