Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NieneWiep schreef:Ja sinds vorig jaar. Iedereen printte allemaal onnodige dingen uit en er werd heel veel papier weggegooid. Dus nu krijgt iedereen 5 euro per jaar om te printen, en als het op is moet je bijkopen. Kleur is zelfs 25 cent..
xFioon schreef:waarom praten jullie zoveel?
moet 5 pagina's bijlezen, heb ik toch helemaal geen tijd voor?
Heb een 7,4 voor nederlands 2009-2
18 punten v/d 30 op tekstverklaren,
17 punten v/d 20 op samenvatten.
Rara wat is mijn sterkste kant
Maar je krijgt bij dat samenvatten helemaal geen punten voor als je de titel/auteur erboven zet? krijg je dan ook geen aftrek als je het niet doet?
NieneWiep schreef:Ik zit te bedenken wat ik allemaal aan eten mee wil voor tijdens het examen.Nouja, het is maar 3 uur en denk niet dat ik echt trek zal krijgen. Maar neem denk ik maar kauwgom, dextro energy, flesje water en ontbijtkoek ofzo mee. In ieder geval niet iets wat kraakt of lastig te eten is.
xFioon schreef:Nueve schreef:Phylos jij wou DGNK doen toch? Wat is je 2e keus?
Ik weet eeeecht niet wat ik als 2e keus wil.. Dacht eerst biofarmaceutische wetenschappen, maar misschien vind ik dat iets te scheikundig. En heel, heel misschien econometrie. (![]()
![]()
)
Is dierwetenschappen niks voor je?
Nueve schreef:xFioon schreef:waarom praten jullie zoveel?
moet 5 pagina's bijlezen, heb ik toch helemaal geen tijd voor?
Heb een 7,4 voor nederlands 2009-2
18 punten v/d 30 op tekstverklaren,
17 punten v/d 20 op samenvatten.
Rara wat is mijn sterkste kant
Maar je krijgt bij dat samenvatten helemaal geen punten voor als je de titel/auteur erboven zet? krijg je dan ook geen aftrek als je het niet doet?
Niets erbij, niets eraf. Ziet er alleen wel goed uit. Goede indruk, zeg maar.