Populair, euh tja het is nog een vrij jonge studie.. Er is echter wel steeds meer animo en ook loting.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Maar heb wel leuk alternatief: Bio-Farmaceutische Wetenschappen in Leiden!
astriidj schreef:Ik dacht al dat je voor technische geneeskunde zou kiezenJe alternatief lijkt me ook wel leuk, wist niet eens dat dat bestond..
Zou wel mooi zijn als je van die 7,4 een 7,5 kan maken
Maar was heel heel heel lastig om die knoop door te hakken, want jarenlang dacht ik dat ik geneeskunde wou studeren, totdat ik ineens te horen kreeg over technische geneeskunde..
Maar dan zal ik nu wel keihard aan de bak moeten!
Maargoed, heb soms ook avonddiensten. Het was wel echt poedersuiker weer, maar er waren nog best veel mensen op de camping. Gelukkig had ik dit weekend nog een caravan, en geen tent. Maar van de zomer is het hopelijk toch mooi weer.
Heb nu wel heel veel zin in de zomer gekregen! Die 2 maanden leken me eerst wel heel lang, maar ik mag wel tussendoor een paar dagen naar huis.
Stom dat zo'n klein puntje zo'n verschil kan maken eigenlijk. Maarja, ze moeten ergens grenzen trekken.
En het was nogal raar om je 'leidinggevende' die avond helemaal dronken en raar te zien en dan de volgende ochtend weer normaal en streng. Dan kan ik ze echt net meer normaal aankijken.

Ik vind het echt stom, maar het is gewoon niet anders.
Vandaar ook dat ik zei dat ik het eerst allemaal even aan kijk. Kijk hoeveel tijd ik überhaupt overhoud buiten studie en het sociale leven om.. En kijken hoeveel ik erop in zou kunnen leveren.