Ik wil het ook graag doen, alleen denk ik wel dat ik het of nu moet doen, of na me studie
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Engels overigens ook niet, Nederlands daarintegen gaat wel goed 
zit nu een Nederlandse tekst te doen (huiswerk) en daarna moet ik dus nog 2 porties (= 20 regels) Latijn doen.. Hmm
Ben voor de derde keer te laat geweest zonder me te melden. Vind het zelf nogal meevallen dat ik nu pas (dus sinds september) voor de 3e keer te laat ben!
Moet helaas wel vrijdag om 8 uur op school zijn om me te melden.

Maar het is een voordeel dat ik meerderjarig ben, dan kan ik zelf mijn absentiebriefjes schrijven en kan ik mezelf dus excuseren omdat ik naar de tandarts was of zo. 

stodn ik dus weer bij de congierge, dat vond die toch niet zo leuk, hoop gezeik maar uiteindelijk hoefde ik me alleen de volgende dag te melden.
En 2x te laat ofzo. Phylos schreef:Nou nou wat een laatkomersik ben ik mijn 6,5 jaar VWO nog NOOIT te laat gekomen! (best trots
) Ook nog nooit uitgestuurd of wat dan ook..

Sander_ schreef:@Ilsie: Oeh dat is niet zo best, hopelijk gaat de echte vertaling wel wat beter bij iedereen. Een slechte generale is een goede echte nietwaar.
).. Maargoed.. Ik denk ook wel dat het met mijn SE's en CE wel goed komt
en voor de rest hoop ik hetzelfde 
) maargoed ik ben nooit te laat, dat scheelt
ook nog nooit verwijderd. Wel één keer na moeten blijven omdat ik (met toestemming van mijn moeder) een uur gespijbeld had. Was scheikunde, ik had 3 tussenuren voor dat uur (dus ook een pauze) en ik mocht het niet eerder doen. Nou sorry, ik voelde ook niet de behoefte te wachten op dat uur
Maar ach, heb dat uur nuttig werk verricht 

Laatst waren er zelfs nog maar 15 van de 30 man over, haha, wat een les was dat.
Fijn dat je m afhebt.
Dit jaar ben ik er iig nog niet uitgestuurd maar dat gebeurd bij ons in de 6e eigenlijk zelden meer, dan moet je het wel heel bont maken. Had trouwens een 3,5 voor wis.
Sowieso maar herkansen geloof ik geheh.