Gewoon echt niet lekker om buiten te zijn.
Hoe gaat het met iedereen verder?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ffortuna schreef:Als je om 8.45 uur al niet scherp bent, hoe ga je dat dan doen op je werk als ze verwachten dat je vroeg moet beginnen?Zelf begin ik altijd rond 8 uur, en ik ben echt een avondmens maar als je hier om 9 uur begint kijken ze je echt zo aan van huh, de dag is al half om! Dus ja, dan maar vroeg op... je went er zo aan.
Girl In The Mirror schreef:Ik heb dinsdag zo'n test i.v.m. toelating voor de HBO opleiding die ik vanaf september ga volgen (ik heb nl. geen havo of mbo diploma. is trouwens niet via het UWV, ik kwam nergens voor in aanmerking, ik moest gewoon maar solliciteren.). Ben erg benieuwd! Nadeel: het begint om 08.45 en 's ochtends ben ik bepaald niet scherp.
Ffortuna schreef:Girl In The Mirror schreef:Ik heb dinsdag zo'n test i.v.m. toelating voor de HBO opleiding die ik vanaf september ga volgen (ik heb nl. geen havo of mbo diploma. is trouwens niet via het UWV, ik kwam nergens voor in aanmerking, ik moest gewoon maar solliciteren.). Ben erg benieuwd! Nadeel: het begint om 08.45 en 's ochtends ben ik bepaald niet scherp.
Maar jij zei dit toch?
nicci88 schreef:heb een mail terug gekregen van de telegraaf...
ben aan het twijfelen of ik dat tijdelijk aan zal nemen.
?het is in ieder geval inkomen..... (maar wel erg vroeg opstaan)
Mandyy schreef:Vandaag gesprek gehad over arbeidsvoorwaarden. Alles is rond!! Ik begin vanaf september!Ben zo blij!!
Was laatst hier ook iemand die graag een vergelijkbare baan wilde, ik zou zeggen solliciteer!! De sollicitatieprocedure viel me echt mee, gewoon goed voorbereiden!
Mandyy schreef:Vandaag gesprek gehad over arbeidsvoorwaarden. Alles is rond!! Ik begin vanaf september!Ben zo blij!!
Was laatst hier ook iemand die graag een vergelijkbare baan wilde, ik zou zeggen solliciteer!! De sollicitatieprocedure viel me echt mee, gewoon goed voorbereiden!
laura22 schreef:Mag ik mij hier ook melden?
Ik ben ook op zoek naar werk maar ik ben 80% tot 100% afgekeurd ik mag maar een paar uurtjes bij werken.
HouVanUtopia schreef:Pff..
werk nu per 1 juli op een nieuw bedrijf maar tot nu toe echt nog niet naar me zin