Echt top.

haha dankje
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

en heb net even flink zitten
en hopelijk denk ik er morgen weer anders over.

en je wordt leuk opgenomen in de groep.
) en achter de douane is zowieso al apart.
.
Dus minder stress voor mezelf.
Het overgang van studente naar werknemer is best groot, maar werken zullen we toch vroeg of laat moeten doen.
hyawatta schreef:http://www.boerenbond.nl/vacancy/Vacanc ... ancyId=436
hier dus de link van de site van de boerenbond en daar dus ook dat stukje van de motivatie.
ik weet niet hoe ik het moet omschrijven.
de opleidingen die ik heb gevolgd zijn dus medewerkster dierverzorging en dierenartsassistente.
en heb nou 1 jaar werkervaring op een kantoor.
dus vind de motivatie beschrijving weer een moeilijk punt.
het lijkt me wel erg leuk werk om te doen.
ik verkoop artikelen/producten voor dieren en ben onder de mensen aan het werk.
ben collegiaal en vind het natuurlijk ook een leuke nieuwe uitdaging.
ik zal me ook in moeten stellen op een andere baan als dat ik graag voor ogen heb, ik wil zelf graag met dieren werken maar dat is gewoon super moeilijk om te vinden.
wie o wie kan me tips geven.
maar goed dat ter zeide 
Thats_Me schreef:hyawatta schreef:http://www.boerenbond.nl/vacancy/Vacanc ... ancyId=436
hier dus de link van de site van de boerenbond en daar dus ook dat stukje van de motivatie.
ik weet niet hoe ik het moet omschrijven.
de opleidingen die ik heb gevolgd zijn dus medewerkster dierverzorging en dierenartsassistente.
en heb nou 1 jaar werkervaring op een kantoor.
dus vind de motivatie beschrijving weer een moeilijk punt.
het lijkt me wel erg leuk werk om te doen.
ik verkoop artikelen/producten voor dieren en ben onder de mensen aan het werk.
ben collegiaal en vind het natuurlijk ook een leuke nieuwe uitdaging.
ik zal me ook in moeten stellen op een andere baan als dat ik graag voor ogen heb, ik wil zelf graag met dieren werken maar dat is gewoon super moeilijk om te vinden.
Bij de dierenbescherming vragen ze dierverzorgers, wel in Den Haagmaar goed dat ter zeide
Motivaties zijn altijd lastig. Je kunt bijvoorbeeld denken door een link te leggen tussen dier/natuur en de welkoop bijv:
Door mijn opleiding dierverzorging heb ik ervaring op gedaan in de praktijk door veel in de natuur bezig te zijn. Hierdoor ben ik zeer regelmatig in aanraking geweest met producten afkomstig van de Boerenbond. Hierdoor ben ik op de hoogte van het assortiment dat wordt aangeboden. (ik weet niet of je in dierenwinkel oid stage hebt gelopen maar dan kan je vervolgen met iets van) Doordat ik daarnaast tijdens stage ervaring heb opgedaan in een dierenwinkel kan ik zeggen dat ik collegiaal en klantvriendelijk ben en producten op een correcte manier aan kan prijzen.
Het lijkt mij dan ook een uitdaging om bla bla.
Nou zoiets bijvoorbeeld. Probeer naar de functie te praten en wat kernwoorden uit hun functieomschrijving te noemen en die te onderbouwen met je ervaring.
Veel succes!
hyawatta schreef:ja dat weet ik wel, maar hoe ik het dan in elkaar moet zetten, kan moeilijk van die korte stukjes typen met alleen antwoorden op die vragen natuurlijk. ik heb daar altijd al moeite mee gehad, en heb nooit naar een winkel gesolliciteerd waar ik dit dus in heb hoeven vullen.
en winkel is nooit mijn keus verder geweest, maar zal moeten wil ik niet thuis komen te zitten.
hyawatta schreef:ik zal me ook in moeten stellen op een andere baan als dat ik graag voor ogen heb, ik wil zelf graag met dieren werken maar dat is gewoon super moeilijk om te vinden.