Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
: Ik ben op zoek in een functie richting Wmo/hulpmiddelen ed. Kom uit het paramedisch behandelen dus wel enigszins raakvlak maar niet volledig de juiste werkervaring.. En zie er dan maar eens tussen te komen.Dimple schreef:Gomir, je bent stil, hoe staat het met jou? Keuze al gemaakt of is de keuze nu reuze?

)
.
Abonnement bij de sportschool is er ook! Maar krijg mezelf vaak niet zover om daadwerkelijk te gaan
. Paard is ook aanwezig, daar ga ik zo'n 3 a 4 keer per week naartoe, mijn bijrijdster gaat de andere dagen. Doubtless schreef:Sporten gaat lichamelijk welAbonnement bij de sportschool is er ook! Maar krijg mezelf vaak niet zover om daadwerkelijk te gaan
. Paard is ook aanwezig, daar ga ik zo'n 3 a 4 keer per week naartoe, mijn bijrijdster gaat de andere dagen.
Tijd voor een schop onder m'n kont, dat weet ik zelf ook wel
Had gewoon echt niet verwacht dat m'n energie & enthousiasme/zin om dingen te doen zo richting het 0 punt zouden zakken! Dimple schreef:Welkom Marion, lastig om dan te zoeken inderdaad. Indeed vind ik wel reuze handig met zoeken. En hou googlemaps ernaast![]()
En de Veluwe verlaten, meid weet je wat je doet?![]()
Ik heb dat ook gedaan, van Arnhem hierheen naar de Beemster polder. We wonen prachtig, maar wat mis in mijn Veluwe toch! Zeker met mijn paard.
maar hij kan ook geen kant op ivm werk (in de haven, die hebben we op de Veluwe niet
)en kids.. Maar daar is strand en zit ook erg veel mooie natuurgebieden heb ik ontdekt. Dus we gaan het gewoon proberen! Terug gaan kan altijd nog 
Als ik maar een leuke baan kan vinden, en een leuke stal voor m'n paard 
Alle vacatures met functieprofielen waarin ik mezelf ook maar enigzins herken, de branche oke vind en ervaring heb met de meeste genoemde taken, reageer ik op.
Maar je zit er sowieso al met tegenzin begrijp ik?