vooral heel goed lezen dat je het juiste uitrekentEn balen Maaike
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vooral heel goed lezen dat je het juiste uitrekent
_Cowgirl schreef:Het is toch juist goed dat je dan bijles krijgt en dat dat door de school wordt aangeboden? Je zult die toets moeten halen wil je je examen überhaupt mogen maken.
Het is nu eenmaal zo dat die rekentoets onderdeel is van het examen. Deal with it, denk ik dan. Waarom altijd over alles zaniken... Ik vind het leren van literatuurgeschiedenis ook onzin, maar dat hoort er nou eenmaal bij.
Ik heb het geluk dat ik goed was in rekenen op de basisschool en mijn tafels, staartdelingen, etc. nog goed beheers, maar ik vond de rekentoets echt niet van ontzettend hoog niveau om eerlijk te zijn.
We zijn gewoon te verwend met de rekenmachine en verleren daarom het hoofdrekenen.
EskeGirl schreef:Zit m'n wiskundedocent bij rtl late night, gaat ze de rekentoets steunen. Ze zakt in mijn lijstje favoriete leraren
Op de basisschool onvoldoende ondersteuning gekregen, waardoor ik bij groep 8 nog met groep 6 niveau rekenen zat, en daar heb ik nu dus nog steeds last van. En ondanks dat ben ik heel goed in de béta-vakken, maar daar wordt geen rekening mee gehouden.
. Ze is verder wel aardig en een goede docent.
Maar het blijft wel redelijk bagger dat de basisbeurs vervalt, maar daar kun je verder niets aan doen natuurlijk.
Rondgelopen in dat ziekenhuis (met doktersjas) en behandelkamers gezien. En nu weet ik al helemaal zeker dat ik geneeskunde wil gaan studeren.

Dus volgens mij hoef je er echt niet op te zakken!
Daarbij is 5% fout dus 1 punt eraf, dat zou dus betekenen dat je met 75% een 5,0 zou hebben.
Of kan ik ook niet goed meer rekenen?
Nu is het volgens mij zo dat je een 5,0 moet halen staat mij bij. 
.
Zo'n onderbouwde mening moet wat goed zijn. Ze vragen toch hoe jíj denkt over het kwaad in de wereld?
Ik kreeg er zelfs een certificaat voor en alles. Maar die telde verder nog niet mee met slagen of zakken en je mocht gaan als je wilde, en als ik 65 van die stomme opgaven moet maken die toch niet meetellen is de keuze al snel gemaakt.
Dus dat wordt nog hard werken dan.
Wat is 'het kwaad'? Wat houdt 'het kwaad' in? Is het de (religieuze) scheiding tussen hel en hemel, die eigenlijk dus niet kan bestaan op aarde, of is 'kwaad' dingen die verboden zijn door de kerk? Tellen die dingen wel als 'kwaad' als jij zelf niet de regels van de bijbel nastreeft? (Het is maar goed dat ik geen godsdienst heb, mijn docent zou gestoord van me worden.
)