_Ilsee_ schreef:pff ik weet het niet meer hoor.
Ik ben echt aan het twijfelen over mijn studie, ik was er zo zeker van en nu .. ja niet meer..
betaal je twee keer college geld als je van studie verandert in februari?
Wanneer je voor 1 februari bent uitgeschreven hoef je maar het eerste half jaar te betalen, daarom verlaten relatief veel studenten eind december de opleiding.
Vandaag eerste echte dag met colleges gehad, mixed feelings. Op zich een leuke klas, maar een stuk groter dan vorig jaar (24-31) en bijna iedereen is 18/19, merk duidelijk verschil. Studeer in de eerste plaats voor mijzelf, maar een toffe klas is erg motiverend. Afgelopen jaar voor het eerst in mijn leven in een super gemotiveerde klas gezeten, zonder negatieve lading kwam onze klas wel steeds als beste uit de verf.
Blijf een beetje hangen in het verleden merk ik, paar dagen verder en ik heb mijn draai weer gevonden. Bij jullie al enigszins sprake van een ritme
Vandaag vrij, morgen een laaaange dag van 10:15 tot 17:15

Docent was wel heel aardig en ik heb lekker zitten leuteren met m'n klasgenoten, dus dat is wel positief. Ik heb donderdag en vrijdag echt lange schooldagen, denk dat ik daarna pas een echt oordeel kan vellen over hoe ik het allemaal vind
Best lekker hoor

Gelukkig is het klein klasje met 12 lln.
). Ik begin pas rond januari met stage.
wat een geluk heb ik altijd (not)